Wat voor tassen hebben jullie trouwens? Ik ga denk ik een handtas + eastpack bestellen zodat ik kan afwisselen. Moet sowieso nog een handtas hebben, deze is maar 25 euro + groot. En dan voor de andere dagen heb ik een eastpack. Wil alleen wel bordeauxrood xD Heb hem op een site gevonden, in de aanbieding, maarrr ik weet niet of het een betrouwbare website is... Ziet er wel zo uit..
Ik heb een donkerbruine Cowboysbag, bevalt me prima. Heb nogal een haat aan rugzakken: ze zakken af bij mij en ik kan er niet naar kijken . Supervette fotos Desiree, ben echt jaloers hoe jij fotos maakt!
Ik heb een eastpack, vind het een fijne tas. Al vind ik het wel irritant dat er maar twee vakken inzitten: een grote en een wat kleinere voorop. Ik heb hem al twee jaar en hij is nog prima.
Fink
Geplaatst: 17-08-14 14:43
Deetjeeuh schreef:
Dankjewel! Ik zit wel nog een beetje te twijfelen of ik wel een eastpack/rugtas wil (als meisje zijnde zeg maar..) Iemand ervaring mee?
Bah vervelend!
Ik!
Ik heb een paarse en een blauwe (blauw van m'n moeder dan, maar die heb ik geclaimd ). Erg fijne en praktische dingen! Op mijn vorige school liep zowat iedereen ermee rondt, dus je hoeft niet niet te schamen als meisje oid