Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doe mij zo'n rooster
, er zijn anderen bij mij op school die een minder rooster hebben. Meestal sparen ze ons in de eerste periode, en krijgen we in de anderen periodes wel meer uren.
. Mijn gymleraar is gelukkig mega aardig. Scheelt ook wel dat gym een van de vakken is dat me wel makkelijk afgaat, haha

EskeGirl schreef:Je hebt in de klas altijd van die sportieve-ik-ben-gemaakt-voor-gym-mensen (een groot deel) en een klein deel als ik, slechte coördinatie en niet lenig. Ik hou van vechtsporten als Judo, wandelen, krachttrainen en paardrijden, en wat doen we bijna nooit bij gym? Juist
_Cowgirl schreef:Ik vind gym vreselijk en zit ook liever aan de kant moet ik zeggen. Ik ben op zich geen lui type, maar ik vind het gewoon niet leuk om verplicht te moeten sporten, ook nog voor een cijfer en met mensen die er helemaal in op gaan. Als ik wil voetballen, dan ga ik wel op voetbal, idem met basketbal, volleybal, tennis, hockey, honkbal, e.d.
Al zijn er natuurlijk ook mensen die dit niet op kunnen brengen, overgewicht hebben en naast school ook niet sporten, dus ik snap ook wel dat het bij school hoort, maar ik zal niet tegen zijn als het afgeschaft wordt.
En het allerergst: als je na de gymles nog een les/lessen hebt..
_Cowgirl schreef:Ik vind gym vreselijk en zit ook liever aan de kant moet ik zeggen. Ik ben op zich geen lui type, maar ik vind het gewoon niet leuk om verplicht te moeten sporten, ook nog voor een cijfer en met mensen die er helemaal in op gaan. Als ik wil voetballen, dan ga ik wel op voetbal, idem met basketbal, volleybal, tennis, hockey, honkbal, e.d.
Al zijn er natuurlijk ook mensen die dit niet op kunnen brengen, overgewicht hebben en naast school ook niet sporten, dus ik snap ook wel dat het bij school hoort, maar ik zal niet tegen zijn als het afgeschaft wordt.
En het allerergst: als je na de gymles nog een les/lessen hebt..
.