Werken bij McDonald's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:02

fohadie schreef:
Ik verbaas me er wel eens over wat jullie hier allemaal neerzetten. Beseffen jullie dat er misschien ook gapbusters (ik neem aan dat dit een soort van mysterieshoppen is?) Op bokt zitten en dit doorkunnen spelen?

Laatst nog een meid die een heel topic heeft laten verwijderen omdat ze ergens mysterieshopper was en dit op bokt had gezeten de gevolgen niet overzag.

Ik bedoel er verder niets mee, maar kijk ajb uit wat je op internet zet over je baan..

ik zie er niet zo veel kwaad in, doe alles netjes en zet hier niet neer dat ik de hele kluis leeg roof oid :+ als het nou om wangedrag ging dan zou ik denken doe maar niet maar gewoon ervaringen ?

Mandarijn

Re: Werken bij McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:05

Hele domme vraag, maar ik vraag me nog steeds af wat die gapbusters nou zijn...? :o
Vroeg het laatst al aan een collega, maar die werd toen net weggeroepen ergens anders heen omdat het ineens druk werd. :Y)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:11

Mandarijn schreef:
Hele domme vraag, maar ik vraag me nog steeds af wat die gapbusters nou zijn...? :o
Vroeg het laatst al aan een collega, maar die werd toen net weggeroepen ergens anders heen omdat het ineens druk werd. :Y)

Die komen anoniem (ze zeggen niet dat ze een gb zijn haha) een bestelling doen en controleren dan de servicetijd, vriendelijkheid, restaurant, toiletten en daar krijg je punten voor. Als je die een aantal keer niet haalt zullen er wel consequenties volgen maar dat weet ik niet. Ze komen 1 keer in de maand aan de counter/kiosk of drive en bestellen een medium menu big mac, chicken of nuggets. Of 1 hb, medium friet en kleine drank. Betalen altijd contant :) In ieder geval zo werkt t bij ons.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:40

De gapbusters is bij elke McD in Nederland hetzelfde. Dus zo gaat het inderdaad bij ons ook. :)

Wij hebben er dit jaar 22 van de 24 gehaald. En daar zijn we trots op. Hopelijk aankomend jaar 24 van de 24. :)
Niemand van de restaurants weet ook wie een gapbuster is, en als het wel bekend is voor het cso rapport ongeldig verklaard.

Ik zou niet weten wat er doorgespeeld zou moeten worden?
Worden hier toch geen heel rare dingen gezegd?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:44

Ik zie ook niet in wat er verkeerd gezegd wordt. Ik denk dat je het hebt over de bijverkoop? Een gapbuster beoordeelt alleen wat diegene ziet, en niet wat hij/zij via een internetforum gelezen heeft van een onbetrouwbare bron..

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:45

en de meeste gapbusters hebben geen bokt denk ik :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:47

Haha dat inderdaad ook.. De kans dat ze dit lezen is al met al zeer klein.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:59

Nou, iedereen kan gapbuster worden he. Dus dat zou ik maar niet te hard roepen :Y)
Maar ik zie ook niet wat hier verkeerd aan is, en gapbusters hebben inderdaad niks van doen met wat ze op internet zien :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 18:11

Rubber_Duck schreef:
Nou, iedereen kan gapbuster worden he. Dus dat zou ik maar niet te hard roepen :Y)
Maar ik zie ook niet wat hier verkeerd aan is, en gapbusters hebben inderdaad niks van doen met wat ze op internet zien :)

Idd, je weet hrt gewoonnooit, bokt is wel een vd grootste fora.

En ik help jullie hopen dat een gb mocht die dit al lezen zo professioneel is om wat hij/zij op internet leest niet te gebruiken. Bij sommige van jullie staan ook plaatsnamen bij en dan is 1 en 1 al snel 2.

*kruipt weer onder meeleessteen.*

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 18:14

fohadie schreef:
Rubber_Duck schreef:

En ik help jullie hopen dat een gb mocht die dit al lezen zo professioneel is om wat hij/zij op internet leest niet te gebruiken. Bij sommige van jullie staan ook plaatsnamen bij en dan is 1 en 1 al snel 2.

ben jij gapbuster ofzo? :x Ik vind vooral deze reactie een beetje overbodig want een gapbuster moet puur en alleen zijn ervaring op het moment dat hij als gapbuster komt noteren en dat in zijn beoordeling meenemen. Dit heeft echt niks met gb te maken. Hooguit met een werkgever die dit leest.

Maargoed, ik ben van mening dat we allen in dit topic best weten wat we op internet gooien :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 18:19

fohadie schreef:
Rubber_Duck schreef:

Werk jij bij de Mac? Want ik snap niet wat die misteryshopper zou kunnen gebruiken van wat hij hier leest....

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 18:23

Dat snap ik ook niet zo goed.. GB is echt momentopname...

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 20:48

Ik snap ook niet wat er zo erg aan is? We praten hier gewoon netjes over onze ervaringen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 23:31

Hallo iedereen.
Mag ik me ook melden.
Ik loop sinds november op donderdag en vrijdag stage en sinds december werk ik in de weekenden en vakanties in de mcdonald harlingen.

Zo ook vandaag gewerkt.
Ik heb er 4 jaar terug ook al gewerkt maar toen ging ik verhuizen en ben nu weer terug.

Heb het er weer hartstikke naar mijn zin

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:26

Gaat het normbedrag van jullie personeelskorting ook van €2,40 naar €3,20? -O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:29

PeerAppel schreef:
Gaat het normbedrag van jullie personeelskorting ook van €2,40 naar €3,20? -O-

Jep. :Y)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:33

Normbedrag? :Y) Wij mogen bestellen wat we willen met korting, alleen sinds kort geen euroknallers meer. :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:35

Rubber_Duck schreef:
Normbedrag? :Y) Wij mogen bestellen wat we willen met korting, alleen sinds kort geen euroknallers meer. :')

Wij geen euroknallers en geen menu's... En geloof dat cheeseburger ook niet met korting mag.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:41

Oh, wij alleen geen menu's (thank god, wat moet ik zonder kip6). :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:45

Wij mogen alleen geen menu's verder krijgen we overal korting op

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:45

PeerAppel schreef:
Oh, wij alleen geen menu's (thank god, wat moet ik zonder kip6). :')

Hahaha, ik heb ook altijd moeite om die niet steeds te eten in m'n pauze. :') O:)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:47

Dat is gewoon onwijs lastig, want ze zijn echt lekker. Sharebox ook trouwens. Die Chicken Delights met mosterdsaus <3
Nieuwe Big Tasty lijkt me ook best lekker.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:02

Wij krijgen 5 cent korting op mc flurry, snap niet echt hoe dat zit :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:15

5 cent? Hoe dat? :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:44

Wij mogen alles bestellen wat we willen. Maar moeten idd wel minimaal 2.40 betalen en gaat naar 3.10.. ach die paar centen...