lina1998 schreef:quote="xNK"]
+1
heb je een hekel aan duits, engels en geschiedenis?[/quote]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Greek schreef:Kaus schreef:Bij ons werd iedereen die EM/CM koos als dom benoemd door de anderen...
Niet leuk als een vriendin zegt 'Ja ik snap wel dat jij een M profiel kiest, jij bent niet zo goed als wij.'
En bedankt...
Nouja zeg??
Het is imo gewoon waar je beter in bent, betavakken of alpha, heeft niks te maken met hoe dom je bent

Greek schreef:Kaus schreef:Bij ons werd iedereen die EM/CM koos als dom benoemd door de anderen...
Niet leuk als een vriendin zegt 'Ja ik snap wel dat jij een M profiel kiest, jij bent niet zo goed als wij.'
En bedankt...
Nouja zeg??
Het is imo gewoon waar je beter in bent, betavakken of alpha, heeft niks te maken met hoe dom je bent
En ik ben bezig er voor te zorgen dat mijn ratten niet mijn spullen stelen 

xNK schreef:Gister ook al zo'n discussie, ze vroegen wat ik deed, dus ik zei Atheneum. Zeggen ze, dat is toch gewoon VWO? Toen was er iets en toen kwam het er op neer dat ze Atheneum VWO vonden en Gymnasium Gymnasium, maar dat vind ik niet

Greek schreef:xNK schreef:Gister ook al zo'n discussie, ze vroegen wat ik deed, dus ik zei Atheneum. Zeggen ze, dat is toch gewoon VWO? Toen was er iets en toen kwam het er op neer dat ze Atheneum VWO vonden en Gymnasium Gymnasium, maar dat vind ik niet
Maar je doet atheneum, wat doe je dan?
Als je het geen gewoon vwo vindt?
lina1998 schreef:[ Afbeelding ]
xNK schreef:Hebben jullie facebook?

Kaus schreef:Elm0 schreef:Wow gaaf! Kan je een foto laten zien?
@ myrthe
[ Afbeelding ]
Nog lang niet klaar dus zoals je wel ziet
Kaus schreef:Elm0 schreef:Wow gaaf! Kan je een foto laten zien?
@ myrthe
[ Afbeelding ]
Nog lang niet klaar dus zoals je wel ziet
lina1998 schreef:[ Afbeelding ]