Jolliegirl, hebben zij even pech dat zij een geweldige werknemer mislopen

Belachelijk om uitgelachen te worden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Sonja, in mijn geval is dat helemaal niet primaIk heb nu geen inkomen of uitkering..
Jolliegirl, hebben zij even pech dat zij een geweldige werknemer mislopen![]()
![]()
Belachelijk om uitgelachen te worden..Goed dat je er werk van hebt gemaakt, maar ik snap dat je het er nu wel bij laat zitten
PercyLeen schreef:Ik heb me net zelf terug getrokken uit een procedure. Had in december al gesolliciteerd en kreeg vorige week de reactie dat ze me graag op gesprek willen hebben, vandaag. Ik heb een baan en ben vandaag dan ook niet in de gelegenheid, dit heb ik ze verteld afgelopen vrijdag en heb een wedervoorstel gedaan. Tot op vandaag niks meer gehoord. Vreemde procedure
PercyLeen schreef:Ik heb een baan en hoef niet weg dus idd voor mij geen spoed. Ik vind het nogal een lakse houding vanuit personeelszaken daar. Ik werk zelf als intercedent en zie het in deze tijd veel, ontzettend laaaaaaange procedures en uiteindelijk: we trekken de vacature in of we gaan het intern oplossen. Daarvoor ga ik niet investeren in een gesprekMaar ik heb natuurlijk makkelijk kletsen vanuit een baan, dat begrijp ik.