Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Rustig hier. Zijn we allemaal druk bezig met onze bedrijven?
Ik heb vanavond een verkoopavondje bij mij thuis. Heb meer dan 40 mensen uit genodigd, dus ben benieuwd hoeveel er komen. Vandaag een dagje vrij van m'n werk, dus rustig de tijd om alles voor te bereiden. Nog even wat inpakpapier halen, want ik pak alles in als mensen dat willen. En geef 20% korting op alle aankopen.
_Michelle_ schreef:Zijn hier mensen die het leuk vinden om te helpen brainstormen met een naam voor mn nieuwe webshop? Zo ja, dan zal ik meer info geven. Zo nee, dan snap ik dat ook. Kom hier immers af en toe even aanwaaien en wellicht hebben jullie zoiets van "doe dat maar lekker zelf"(heb ik ook al gedaan hoor, maar sta open voor meer)
Andere vraag voor mensen met 2 bedrijven/handelsnamen/whatever; hoe hebben jullie dit gedaan met social media, voor beide een apart account of samen één? Waarom heb je hiervoor gekozen?
11AFotograaf schreef:Paan schreef:Rustig hier. Zijn we allemaal druk bezig met onze bedrijven?
Ik heb vanavond een verkoopavondje bij mij thuis. Heb meer dan 40 mensen uit genodigd, dus ben benieuwd hoeveel er komen. Vandaag een dagje vrij van m'n werk, dus rustig de tijd om alles voor te bereiden. Nog even wat inpakpapier halen, want ik pak alles in als mensen dat willen. En geef 20% korting op alle aankopen.
Uhh... JA! Het is hier echt super druk aan het worden. Waar ik aan het begin van dit jaar blij was met 1 of 2 foto-opdrachten per week, schiet ik er nu minimaal 2 per week en blijven er maar opdrachten bij komen. Dacht vorige week dat December heel rustig zou worden, maar zoals ik het nu zie moet ik richting de 60 uur per week om alles af te krijgen!