Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat werkt natuurlijk totaal niet goed, dus had ik leuke slijpers gekocht met zo'n opvangbakje en deze met Afrikaanse figuurtjes (giraf enzo) beplakt. Het zag er echt heel profi uit al zeg ik het zelf. Afrikaanse figuurtjes omdat het in het koninklijk museum voor midden afrika was

(Er stond wel bij dat hij er nog op terug zou komen mja toch maar beginnen aan hoofdstuk 2)
wel knap dat je zo kritisch naar jezelf kunt kijken; ik denk dat menig student zoiets zou hebben van 'ja, ik heb het nu al geschreven, dus ik gebruik het gewoon'!
net nog een fijne opsteker tussendoor.. de docent van mijn laatste bachelorvak kwam me persoonlijk vertellen dat ik een 9.0 had voor m'n paper, en een 9.8 voor m'n tentamen
dat motiveert wel om weer goed aan de slag te gaan met die scriptie!
Ik moet nog tot begin juli wachten, mijn cijfer wordt pas meegedeeld samen met mijn examenresultaten 

Ben zo benieuwd!

nu eerst maar even kijken wat ik daar aan kan doen, en anders morgen toch maar naar de uni..
. Dat vind ik nogal raar, of ligt dat aan mij? Ook omdat het, ondankds dat zo iemand inhoudelijk niets verandert, dan toch niet meer alleen jouw product is. Maar ja.