haha jawel hoor, makkelijk alleen moet k dan niet stiekem in de appie allerlei lekkers meenemen doordeweeks hahah Gatver, die spin Ik wil ook wel hersens in mn benen, ben ik dan extra slim?
hahaha,,, ga zo ook ff checken of er geen hersenen in mijn armen zitten mmm zo makkelijk is het dus niet,,, Geef appie maar de schuld dit is een bekendmaking van een chocolade verslaving
Slaap wel iedereen,, ik ga mijn bedje eens opzoeken,, morgen weer vroeg dag (wekker om 07.00).
wwr
Geplaatst: 14-12-11 23:18
Zo, weer bijgelezen
Ik kan hier gewoon lekker Nederlands praten met iedereen 1234: ik heb 9 januari ook een tentamen =( Marije (mpc_rijder): leuk, gefeliciteerd! Ziet er leuk uit!
Bij ons zijn nog bijna geen mensen gestopt met de opleiding Volgens mij is onze groep best goed Laatst waren we bij hoorcollege, van de 50 mensen waren er 20 uit onze groep (er zijn 9 groepen, dus een paar honderd mensen).
Slaap lekker Nathalie!
1234
Geplaatst: 14-12-11 23:20
Bij ons switchen best veel mensen van opleiding binnen het gebouw zelf zegmaar. Dus bijv. Van Eco&wildlife naar Dier & Gedrag, of naar een andere studie xD Dat schijnt vrij gemakkelijk te kunnen Wel handig. Als je een verkeerde keuze hebt gemaakt.... En dr was dr eentje van Dier&gedrag naar Outdoor& Adventure gegaan Nogal een grote stap qua studierichting xD
wwr
Geplaatst: 14-12-11 23:25
Ik doe momenteel 3 studies Nee, bij ons zijn Fiscale economie, A&C en Bedrijfseconomie in het eerste jaar hetzelfde. Alleen fiscale economie heeft in het laatste blok 1 vak anders en verder is het dus helemaal hetzelfde.
das ook handig xD Dat heb je volgens mij bij meerdere studies ook met Pedagogiek MWD en SPH enzo heb je dat
Magrathea
Geplaatst: 14-12-11 23:36
Ik ben lekker destijds overgestapt van pedagogiek naar lucht & ruimtevaarttechniek (het rijmt wel op elkaar )
Pfft ik ben er helemaal klaar mee.. Ik heb dus de afgelopen dagen/weken me helemaal lens lopen werken voor het kerstdiner op mijn vereniging van aankomende vrijdag (waar ik zelf niet bij kan ivm naar Sara Kroos gaan ), met twee mede organisatoren die meestal geen ruk uitvoerden tenzij ik het ze vroeg, en volgens mij hebben ze niet eens dóór hoeveel ik al wel niet heb gedaan.. Als ik me net zo laks had gedragen als hen, was er echt geen kerstdiner geweest. Sowieso niet. Maar eentje heeft het 'druk met studie' (DUH ik ook) en de ander.. is gewoon zo simpel dat ik echt niet met hem kan werken . Hoe die jongen zijn Pin1 heeft kunnen halen is me een raadsel...
Maar goed, hoogst waarschijnlijk nemen zij wel het applaus in ontvangst vrijdag als iedereen de revue passeert en bedankt wordt voor zijn/haar inzet. Daar baal ik dus van. Als ze ook maar een beetje nadenken hoop ik dat ze toe willen geven dat ik eigenlijk 90-95% van al het werk heb gedaan.
Oh en misschien vraag je je nu af, waarom heb je ze dan geen taken gegeven? Omdat ik dat altijd al loop te doen.. In projectgroepen op school is het ook standaard zo dat als ik niet zeg dat we wat moeten gaan doen, er ook niks gebeurt. En dat vind ik dus echt niet relaxt. Ik had gehoopt dat ze een beetje initiatief zouden tonen, maar helaas.. Volgens mij bestaat organiseren volgens hen uit 'personeel vragen, datum prikken, zaal versieren op dag zelf'. (1 en 2 heb ik dus zelfs al voornamelijk gedaan ).
Bleh. Sorry voor deze klaagkannonade maar het moest er even uit Dankje voor het lezen! Hoe is het verder hier?
_AB_
Geplaatst: 14-12-11 23:39
Ik word echt gek hier... Moet echt werkelijk elk uur plassen, heel vermoeiend haha! Moet zo ook maar s gaan slapen denk ik! Alleen geen zin om alleen te slapen, maar samen met n bepaalde vent slapen word m vandaag niet denk ik... En ik ben zo toe aan gezellig in z'n armen in slaap vallen omdat ik t koud heb...
1234
Geplaatst: 14-12-11 23:40
haha das wel een behoorlijke stap xD (heb vorig jaar Pedagogiek gedaan)
Das balen dat het allemaal op jou neerkomt ze zijn toch niet voor niets organisatoren? Anders moeten ze t lekker aan andere mensen overlaten, die rol!
Ik wil slapen maar wil niet van mn stoel af komen en tandenpoetsen, logisch toch?
Laatst bijgewerkt door 1234 op 14-12-11 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Phylos
Geplaatst: 14-12-11 23:41
.
Laatst bijgewerkt door Phylos op 14-12-11 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kruip zo lekker in bed met de nieuwe Saskia Noort
Ghehe ja, ach. Vrijdagavond ben ik er dus niet bij, stiekem hoop ik dat het gigantisch fout gaat (wat allemaal niet mijn schuld is) en dat zij het dan op moeten lossen *duim duim jinx jinx *
Ow en welterusten trouwens aan de slapers!
Phylos
Geplaatst: 14-12-11 23:43
Oh ja heeeerlijk samenwerken. Begrijp je frustratie Ik duik mijn bedje in, veel doen morgen voor en 3 uur spss computerpracticum. Moet me morgen wel even goed voorbereiden want vind dat nog best lastig..daarna snel boodschappen doen, koken, eten en dan met de trein weer naar thuisthuis
wwr
Geplaatst: 14-12-11 23:52
Ik ga ook naar bed Morgen weer om 9 uur college en morgenavond waarschijnlijk nog wel even de stad in
ja tis alweer 11 uur, gaat snel Toch maar ff omkleden en naar bed Anders wordt het wel erg laat. Mn ogen beginnen al zwaar te worden. Slaaplekker iedereen!
Goedemorgen iedereen. Alle vroege schoolgangers, succes vandaag. Ik moet pas vanaf 13.00, maar moet nu wel echt even aan het werk..Eerst nog wel ff ontbijten..
1234
Geplaatst: 15-12-11 10:57
Ik lig nog in mn nest! Morgen ga k ook niet naar school, dan ga k maar vroeg richting huis, zodat k optijd bij die stage kan zijn Die docent zei dat k niet naar de les hoefde als ik dat gesprek had wel beter!
Ben gister trouwens vergetende overige pastasaus in de koelkast te doen, dus dat wordt geen pasta vanavond haha