precies xD dalijk kom ik óf een hele week niet op school omdat de treinen enzo niet rijden, óf ik kom op vrijdag niet meer terug naar huis vanwege niet rijdende treinen pff Maar ze voorspellen weer een zware winterperiode
Dat is idd jammer! Bij mij wonen er ook niet veel op kamers, in mijn klas nu 3 inclusief mij. Gelukkig zijn dat de meisjes waar ik het meeste mee om ga haha.
Never_Mind
Geplaatst: 03-10-11 16:45
Hier in Wageningen woont wel bijna iedereen op kamers, of die heeft er door de kamernood nog niet 1 kunnen vinden maar is wel op zoek Mede door de verschrikkelijk slechte ov-verbinding
Eind deze maand woon ik in Tilburg Ik word eind deze week gebelt, en volgende week intake.
wwr
Geplaatst: 03-10-11 16:52
Marije nog gefelicieerd!
Ik wilde gister met de trein van 19.49 (eigenlijk 18.19, maar al die treinen die ertussen zitten ging ik niet meer halen ). Maargoed, een vriendin en ik in de trein gestapt. Bij de eerste halte horen we: station Apeldoorn. Wij lagen helemaal dubbel, want we moesten naar Zwolle Dus weer terug naar Deventer en daar de trein naar Zwolle genomen. Eindelijk in Groningen aangekomen kom ik erachter dat lijn 15 niet rijdt op zondag. Dus maar weer met de trein naar Station Noord (moest eerst een half uur op de trein wachten). Toen nog 20 minuten lopen en ik was uiteindelijk om 11 uur thuis
Tja door veel reizen met OV word je wel creatief en op een gegeven moment weet je heel het spoorboekje uit je hoofd
1234
Geplaatst: 03-10-11 19:53
Ik had vanochtend bijna mn tram gemist (en dus ook bijna mn beide treinen en bus ) Waardoor dat kwam? Ik kwam er halverwege op weg naar de tram achter dat mn mobiel nog op bed lag hahah zo snugger Ik als een gek terugrennen met koffer, schooltas en schoudertas om me heen bungelend, koffer in de tuin gegooid, 2 trappen opgerend naar boven, mobiel gepakt en weer keihard terugrennen, helemaal buitenadem enzo xD Heb geen conditie meer xD En ik had em nog gehaald ook terwijl het toen ik erachter kwam dat mn mobiel nog thuis lag nog 5/6 minuten duurde voor de tram kwam en meestal is het als ik loop zown 5 minuten lopen hahah k heb t wel extreem snel gedaan.... Mjaah k kan mn mobiel niet thuis laten liggen als ik deze hele week op school zit xD Als k gewoon nog thuis woonde en iedere dag thuis kwam dan had ik mn mobiel gewoon thuis kunnen laten liggen bij een dagje school, maar nu niet
Ik kan prima zonder Krijg alleen altijd commentaar dat ik zo slecht bereikbaar ben Maar hier moet ik hem wel hebben, want ik hoor de deurbel niet. Is ook zo banketstaaf om de mensen buiten te laten staan
Bij mij op de opleiding zitten de meesten wel op kamers. Een aantal zijn nog zoekende en een aantal woont thuis en reist op en neer. Trein had net 5 minuutjes vertraging. Op zich niet veel, maar net genoeg om de aansluiting te missen. Stond op het knopje van de deur te duwen, maar de deuren gingen niet meer open. Er was nog één deur open, waar de conducteur stond, maar dat was helemaal aan de andere kant van de trein. En toen reed 'ie weg... Gelukkig ging er 10 minuten later weer een trein.
11 uur thuis, wwr? Hoe laat was je normaal thuis geweest zonder vertragingen?
Ik ben niet afhankelijk van mn mobiel hoor xD Maar k moet wel mn ouders ofzo kunnen bellen als er wat is, of iemand anders (k zit natuurlijk 5 dagen in de week in Arnhem) En ik kan ook door mn ouders gebeld worden, en als k dan telkens niet opneem omdat mobiel thuis ligt.....