@Knoffer: Mijn boer heeft een VOF en ik zie hem vanavond. Ik kan hem weleens vragen of hij tips heeft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:Zidore schreef:Heeft er iemand ervaring met een site bouwen met wordpress??
Mijn website is inderdaad gemaakt met wordpress. Ik vind het echt een heel fijn systeem!
Winddancer schreef:Gratis kanalen![]()
Ook wordt er geadverteerd in een tijdschrift (Paints & Quarters), maar daar doe ik ook de tekstcontrole voor, dus de advertenties zijn dan gratis in ruil daarvoor.
Soraya85 schreef:Hihihi... ja het is makkelijke dan ik dacht. Ik zal proberen een korte samenvatting te geven, als je er niet uitkomt zal ik kijken of ik kan helpen.
* Ga naar je facebook-pagina en zoek : en zoek : Static HTML: iframe tabs
* Klink op : toevoegen aan mijn pagina (dit kan even duren)
* Dan staat er op je pagina welkom, met 2 vensters. Nofan en Fan. In de bovenste Nofan kun je een tekst of afbeelding invoeren die niet fans kunnen zien. Hiermee kun je ze overhalen om de 'vind ik leuk' knop ik te drukken. In de onderste Fan kun je ook een tekst of afbeelding invoegen, dit zien alleen de mensen die je pagina leuk vinden!
* Nu nog even bij pagina bewerken, veranderen dat Welcome het eerste tabblad is ipv je prikbord. En eventueel een andere naam geven aan de Welcome pagina.
Lalidan schreef:Er was iemand die vroeg naar dingen om te denken bij een VOF. Wat volgens mijn broer erg belangrijk is, is zo veel mogelijk op papier te zetten. Ook over wat er gebeurt als jullie bijvoorbeeld ruzie krijgen of onenigheid hebben over hoe de zaak gerund gaat worden. Taakverdeling vastleggen is ook erg belangrijk, maar de dingen die je vooral moet vastleggen zijn voor als het fout gaat.
Zolan dingen goed gaan, kom je er samen in overleg wel uit. Pas als er onderling strubbelingen ontstaan word dat lastig en is het handig als dingen dan al geregeld zijn. Veel mensen vinden dat niet nodig want "we kennen elkaar al zo lang, we komen er vast samen wel uit" en "ik geloof er niks van dat we op een gegeven moment niet meer samen verder willen". Nu, voor die mensen, denk hier maar eens over na: Mensen die trouwen, gaan er ook vanuit dat het voor altijd is en kunnen zich ook niet voorstellen dat het ooit anders of minder word. En toch vinden er ontzettend veel scheidingen plaats.
Ik hoop dat je heir wat mee kan, heel veel nuttigs had mijn broer verder ook niet te melden....
Zidore schreef:Thnx beiden! Ik ga er mee aan de slag en als ik ergens tegenaan loop dan weet ik jullie te vinden!!
Mallootje schreef:Onze "tussenfase" staat sinds eergisteravond online. Voorlopig hebben we 30 unieke bezoekers gehad, helaas nog geen bestellingen. Waar doen jullie aan (gratis) promotie? Investeren jullie met een reclamebudget of ga je voor de gratis kanalen?
Diesel_09 schreef:@Joyce2
Ja dat klopt inderdaad.. ik moet je ook eerlijk zeggen dat er nog een aantal dingen aan de site niet goed zijn. ( die stomme foto's met bloemenrand moeten er ook echt af..)
Ik moet oude foto's eraf halen, nieuwe erop plaatsen en ik heb alles wel maar nu alleen nog de tijd vinden om er echt even een avondje voor te gaan zitten.
Over welke banner heb je het ? Bedoel je die grote bovenaan?