Ze bellen vandaag nog de uitslag door zou rond vijf uur zijn dus nog even afwachten...We zijn in ieder geval weer een ervaring rijker.
Edit: Goed nieuws, ben aangenomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Ik heb vanmorgen gebeld. De functie waar het in eerste instantie om ging is vervuld maar ze hadden nog een andere open maar dan achter de douane...geen probleem super leuk.
Tot ik hoorde dat het om gemiddeld 32 uur per week zou gaan.....en dat is mij nou net 6 uur te weinig.
Ik heb even een dag bedenktijd gevraagd omdat ik het financieel gezien even op papier moet zetten. Zonder toeslagen ga ik het niet redden dat is duidelijk maar er word in wisseldiensten gewerkt dus heb ik toeslagen ...maar ja is dat uiteindlijk genoeg om van rond te kunnen komen. Het word dan wel op een houtje bijten ben ik bang. En daar heb ik eigenlijk geen zin in. En er moet dan ook weer een auto komen.
Ik wil echt heel graag, als het 38 uur was was de keus wat mij betreft gemaakt .
Morgen ga ik ze bellen want heb nog wat vragen.
Dwyne schreef:Gesprek ging wel lekker maar wel wat dingen door de spanning vergeten... Was uiteindelijk wat overdressed voor mijn gevoel de drie heren tegenover me hadden gewoon een t-shirt en spijkerbroek aan kom ik net nette broek, blouse en colbertje aanzetten!
Ze bellen vandaag nog de uitslag door zou rond vijf uur zijn dus nog even afwachten...We zijn in ieder geval weer een ervaring rijker.
ladyenpippi schreef:Ja maar hoe stel ik zo'n mail samen? Bedoel, hoe begin ik? en de motivatie doe je dus in de mail?
Dwyne schreef:Gesprek ging wel lekker maar wel wat dingen door de spanning vergeten... Was uiteindelijk wat overdressed voor mijn gevoel de drie heren tegenover me hadden gewoon een t-shirt en spijkerbroek aan kom ik net nette broek, blouse en colbertje aanzetten!