Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:17

Ik heb de enquête ingevuld, het viel me wel op dat je ergens verwijst naar vraag 9 terwijl het volgens mij vraag 10 moet zijn?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:35

Ik heb de enquete ook ingevuld!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:41

@ Jaggie, ik heb de enquete ook ingevuld, zelfde wat Taartjeh noemt viel mij ook op.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:00

Ik heb hem ook ingevuld. Maar nu eerst naar m'n paard toe. Voor het eerst weer rijden sinds de vorst weg is. Ben benieuwd hoe hij reageert.....
Tot straks.

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:21

@cornelie : langs welke weg heb jij je kennis naar online-marketing opgedaan ?

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:41

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:51

Wauw Raya, heb je alle illustraties zelf bedacht, ik vind het echt prachtig!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:54

Poeh, echt mooi Raya!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:56

Heel erg mooi Raya!!!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:58

Trouwens Raya, ben benieuwd of je alles in illustrator maakt, of misschien Photoshop of nog andere programma's/middelen?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:01

Wauw gaaf Raya! Je zult wel reuze trots zijn *D

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:19

Dank voor alle positieve reacties! Wat leuk :D

Ik heb inderdaad alle illustraties zelf bedacht, ben bij alles uitgegaan van het gedicht en heb dat zo goed mogelijk in beeld proberen te vatten.
Voor de illustraties in deze bundel heb ik voornamelijk in photoshop gewerkt en daarmee collages gemaakt. Ik werk daarbij ook vaak met hand getekende dingen, die ik inscan en vervolgens in photoshop of illustrator weer verder bewerk. Vind het altijd leuk om handwerk en digitaal werk te combineren tot iets eigens. De tekst en uiteindelijke opmaak doe ik in In-Design.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:33

Mmm..dat klinkt inderdaad zoals ik het verwacht had en zelf ook graag werk! :D Vandaar dat het me zo aanpreekt waarschijnlijk, dit lijkt me ook een ideale opdracht om dit te kunnen gebruiken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:44

Aarrgh, ik loop helemaal vast met het maken van mn logo. Door jullie feedback weet ik nu dat de logo's die ik bedacht had nog niet helemaal goed aanspreken, maar nu ik weer opnieuw opzoek moet naar andere lettertypes zie ik door de bomen het bos niet meer!! Iemand tips?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:40

Even snel bij gelezen. Vanavond les gehad en daarna een begin gemaakt met de administratie. Morgen naar de bank en dan heb ik een rekeningnr. Dan kan alles een beetje op orde gemaakt worden. Nu worden dingen nog van de gewone rekening betaald en dat moet ik dus corrigeren.
Ben ook nog op zoek naar een logo. Heb een idee maar in de praktijk blijkt het tegen te vallen. Het logo moet van afstand duidelijk zijn dus niet te kleine vlakken en het moet ook makkelijk te borduren zijn. Denk dat ik een voorbeeld neem en dat versimpel. Moet dus zelf gaan knippen en plakken.

Moet de enquete nog invullen maar ik duik nu mijn bed eerst eens even in. Heb me gisteren ook verslapen, was net op tijd op mijn werk.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:12

joyce2 schreef:
Aarrgh, ik loop helemaal vast met het maken van mn logo. Door jullie feedback weet ik nu dat de logo's die ik bedacht had nog niet helemaal goed aanspreken, maar nu ik weer opnieuw opzoek moet naar andere lettertypes zie ik door de bomen het bos niet meer!! Iemand tips?

Als je interesse hebt, (en mijn logo mooi vindt :D ) kan ik je wel de gegevens van mijn 'ontwerpster' doorgeven als je wilt :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:24

@XoNo: Ik vind je logo erg gaaf, maar heb op dit moment geen budget om een logo te laten ontwerpen. Denk dat ik eerst maar voor een zelf geknutseld iets ga en als ik weer wat meer ruimte heb op de bankrekening, dat ik er dan nog maar eens naar ga kijken!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:00

denicola schreef:
@cornelie : langs welke weg heb jij je kennis naar online-marketing opgedaan ?

Ik heb jaren geleden een e-boek gekocht over online ondernemen. Ik krijg daar telkens updates van en zo ook bv over de google adwords dingen. Bij interesse kan ik het wel naar je mailen, graag dan even je mail adres via pb doorgeven *D

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:19

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:26

Bedankt voor het invullen van de enquête :-) Hier kan ik wel wat mee in ieder geval! (ps ook bedankt voor jullie oplettenheid)

Interessant dat ad-words, heb me daar nog nooit zo in verdiept. Voor mij werkt op dit moment mond-op-mond reclame nog het beste.

@Paan, en ging het rijden nog goed?
@Raya, hele aparte creaties! Interessant ook dat je e.a. combineert om ze te maken.
@Joyce, misschien is het idee om je logo door een bureau te laten ontwerpen? Overigens heb ik mijn logo ook zelf ontworpen, niks speciaals verder, maar voor mij verder prima.
@DF, je bent het niet verplicht om een zakelijk rekening te hebben, maar het is wel makkelijker om zaken te kunnen scheiden.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:31

DendroFleur schreef:
Even snel bij gelezen. Vanavond les gehad en daarna een begin gemaakt met de administratie. Morgen naar de bank en dan heb ik een rekeningnr. Dan kan alles een beetje op orde gemaakt worden. Nu worden dingen nog van de gewone rekening betaald en dat moet ik dus corrigeren.
Ben ook nog op zoek naar een logo. Heb een idee maar in de praktijk blijkt het tegen te vallen. Het logo moet van afstand duidelijk zijn dus niet te kleine vlakken en het moet ook makkelijk te borduren zijn. Denk dat ik een voorbeeld neem en dat versimpel. Moet dus zelf gaan knippen en plakken.

Moet de enquete nog invullen maar ik duik nu mijn bed eerst eens even in. Heb me gisteren ook verslapen, was net op tijd op mijn werk.

Ik wil je eventueel ook wel voor een leuk 'bokt'prijsje helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:39

@Joyce is zoiets niet een idee?

Afbeelding

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:48

@Jaggie, het rijden ging goed. Vond het wel even spannend, want hij kan na zo'n periode super braaf zijn of heel vervelend zijn. Had van de week al wel een paar keer gelongeerd. En hij had gisteren z'n super-braaf-dag! Was er weer helemaal blij mee. Hij had niet heel veel zin om te gaan draven, maar even doorzetten en toen ging het lekker en liep hij te briesen. M'n paard is 18 maar denkt nog regelmatig dat hij 6 is. :+ En dan moet je toch wel even goed opletten.

@Nouks, leuk gedaan voor Joyce. Vindt het er goed en duidelijk uitzien. Flans je dat zo even in elkaar?
@Raya, wat zul jij trots zijn op je eigen werk. Ziet er goed uit hoor.

Wij hebben wat tegenslag met onze site. De persoon die ons helpt, ligt in het ziekenhuis. Dus nu worden bepaalde zaken niet gedaan. Baal er flink van, maar het is dusdanig ernstig dat ik maar even niet loop te zeuren bij z'n vrouw. Als het weer beter gaat, zal ik vragen naar codes etc zodat iemand anders ons verder kan helpen.

Ondertussen ben ik druk bezig om het e-book dat ik van Cornelie gekregen heb te lezen. Ben nog niet zo heel ver, maar heb er nu al wat handige dingen uit gehaald. Het boek lezen stond op de planning voor januari, dus ik zit mooi op schema. :D
Laatst bijgewerkt door Paan op 14-01-11 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:50

Ik ben op zoek naar iemand die een mooie commerciele bedrijfsshoot kan doen, Ik heb nu hypofocus in mijn hoofd, en Evyfoto's. Maar ik wil graag meerdere mensen proberen. Of is dat niet handig?

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:55