Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blacknorton schreef:oke dan stuur ik het gewoon naar het contactpersoon. ik had me ingeschreven via het internet maar toen moest ik als nog een afspraak maken bij het uvw. dat kwam toen niet geheel uit. en heb ik het laten zitten omdat ze verder niks voor me kunnen doen (denk ik). ben net afgestudeerd afgelopen (meer dan) 14maanden niet gewerkt en verder volgnes mij ook niks opgebouwd voor een uitkering.
ik zal me nog een keer aanmelden, heb alleen geen tijd om langs te gaan. morgen en overmorgen trailerrijbewijslessen en dan ruim een week helpen op de manege met ponykampen en lessen.
haike schreef:Wat voor iets wil je Amanda?
Ik ondertussen 2 gesprekken gehad, maar merk dat zelf ook best wel wat eisen stel en dus beide daar niet voldoende aan voldeden. Heb ook wel luxe dat nog baan heb en dus niet zsm iets anders moet hebben. Als jullie nog iets horen in de paardenhouderij, regio Tilburg/Den Bosch/Eindhoven, ik hou me aanbevolen!
Ariebombarie schreef:solliciteren op tijdelijke functies is zeker ook goed! zo ben ik binnen gekomen een maand geleden en krijg per 1 april een vast contract voor onbepaalde tijden dat terwijl het eerst 4 tot 6 weken was
haike schreef:Welkom Mistery! Is het niet mogelijk meer uren te gaan werken bij de kruidvat, gezien je niet weg wil?
Cyntia: morgen meteen bellen, waarschijnlijk vallen ze er niet zo snel over gezien je het zelf ook al had gezien!
joyce2 schreef:Ik kijk elke dag op:
jobtrack.nl
monsterboard.nl
vacaturebank.nl
werk.nl
onmissbaar.nl
En een paar keer per week op:
marktplaats.nl
randstad.nl
Op de website van bedrijven die me aanspreken, daar staan namelijk ook vaak vacatures online (vaak iets van "werken bij" of gewoon "vacatures")
en ik google op "vacatures Amersfoort"
En ik check elke week de vacatures in de krantjes die we hier krijgen. Meer zou ik echt niet weten!
@Dark_Moon: Ik zou zelf niet bellen, je hebt er zelf al een keer achteraan gebeld en alles was goed aangekomen, nu is het aan het bedrijf om contact met jou op te nemen. Maar als jij zekerheid wilt hebben, kun je altijd nog een keer bellen. Het is misschien een beetje cru, maar als jou brief en CV indruk hebben gemaakt, vergeten ze echt niet om contact met je op te nemen! Dus als ze hebben gezegd dat ze rond de 14e hun beslissing zouden nemen en je hebt nog steeds niets gehoord, denk ik eigenlijk dat ze hun keuze al gemaakt hebben... Maar hoop voor je dat je nog even netjes een berichtje krijgt over het hoe en wat, dat is wel zo fijn!