Ja, ik zit in Londen

Succes met statistiek MRIIIS, maar dat heb je dan vast ook al wel gehad bij psychologie of niet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YankeeBoy schreef:Mijn nieuwe blok begint vandaag, heb er zin in. Krijg o.a. neurobiologische ontwikkeling, klinkt reuze interessant. Helaas begint morgen ook statistiek, dat heb ik vorig jaar niet gehaald, dus dat gaat aanpoten worden..
Sneeuwmaan schreef:Zijn er hier ook studenten van de Rug? Zelf doe ik nu het schakeljaar pedagogische wetenschappen. Vandaag zelfs tentamen van Statistiek 1. Afgelopen maandag het tentamen voor Methoden en Technieken gehad. Hoe bevalt het jullie tot nu toe?
Wineds schreef:Leuk om steeds meer mensen van de RuG in dit topic te zien! Schakelaars: wat hebben jullie hiervoor gedaan/gestudeerd?
Phylos schreef:Ja maar zou ik dan echt een jurkje aan moeten, of gewoon iets van een legging met rokje en leuke lange nette trui of gewoon een broek met een blazer...ik heb echt geen idee en heb ook weinig echt 'nets' voor dit soort gelegenheden. Heb wel 1 zwart jurkje, maar wil er ook weer niet overdressed bijlopen, maar uiteraard ook niet underdressed