Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovepaints schreef:http://www.ondernemingsplan-maken.nl/
http://www.bedrijfopzetten.nl/eigen-bed ... emingsplan
Hier staan ook wat voorbeelden van verschillende ondernemingsplannen. Misschien is er iets voor iemand bij?!
@jojet :Hoe denk je een ruitersportzaak naast je baan te combineren? Qua openingstijden bedoel ik dan?
En de investering? Maar als het plan goed is wil een bank misschien wel goed meedenken=financieren.
Het lijkt mij ook leuk een eigen ruitersportzaak. Succes!
Barvrouwke schreef:feronia-online.com: Ik mis wat in de kleurensamenstelling op je site. Het toont een beetje muf,
het geitenwollen-sokken idee komt bovendrijven. Het mag wat frisser tonen, je houdt zelf immers ook
van een fris/vers dineer, lijkt mij?
De verzorgingsproducten zal ik persoonlijk zelf op m’n eigen site promoten, wanneer je de klant naar een
andere site laat klikken, stuur je hem eigenlijk weg. De klant is zich waarschijnlijk aan het oriënteren en
is wellicht ook door middel van doorklikken bij jou terecht gekomen?
Op de nieuwe site zijn nieuwe indrukken te zien en is jou site zo weer ‘vergeten’. Zonde.
Anoniem schreef:vraagje....hoe zijn jullie trouwens begonnen/op het idee gekomen om voor jezelf te beginnen?
Is dat omdat je dat altijd al wilde,of omdat je er toevallig inrolde(via via bijvoorbeeld).
Bij mij borrelt het nu,al komt er nog niks concreets. Maar dat geeft niet,komt vanzelf(of niet).
jaggie schreef:@Yucca, kan me 100% in jouw woorden vinden, ook ik denk de eerste x ontzettend lang over zaken na zoals algemene voorwaarden, factuur en offerte. Wat heb je nu gedaan met het boek?
Chubby schreef:Zo, dit is een latertje. Ik maak goed gebruik van mijn vrije dagen![]()
Heb m'n website helemaal omgegoten in een nieuw ontwerp, fotomateriaal erbij, sommige teksten wat aangepast, ben benieuwd wat jullie er nu van vinden!
holly schreef:Jojet hou je er rekening mee dat wanneer je een echte winkel begint, je even uitzoekt of de openingstijden uberhaupt wel afwijkend mogen zijn? Daar zijn namelijk regeltjes voor.
Dit geld dus ook voor openingstijden op feest en zondagen.
Oh poeh Chubby, dat verschil is groot zeg.
Barvrouwke schreef:Hitmanhoeve; De achtergrond van de website toont wat “in elkaar geplakt” misschien kun
je de overgangen vloeiender krijgen?
Onderaan de pagina’s staat <prev en next> volgensmij had dit in de onderbalk moeten staan
(in die houten bordjes bij het paardje) Verder mist die text een opmaak.
Ik denk dat, dat een positionerings probleempje is?
Bij de influenza enting; zal ik ‘datum onbekend’ weghalen en er een +/- datum neerzetten.
Nu klinkt het zo van, doen we wel een keertje, als het me uitkomt….
Je ent toch 1x per jaar, dus je weet ongeveer wanneer dat wezen zal.
De weidegroepen, is een lange lijst geworden, waarbij wij ervan moeten uitgaan dat een lege regel
betekend dat de volgende groep begint. Misschien nummeren en evt met een tabel werken, zodat
je meerdere groepen naast elkaar kan zetten?