Ik zo maar eens een examen Nederlands maken denk ik.. Ik had er al een gemaakt en die zou mn docent nakijken maar die was ze kwijt... En ik ben echt al een paar dagen bezig met Kunst doorlezen. Het is zoveel! Hebben jullie ook De Bespiegeling?
Ik vind Dynamiek en Stagnatie vooral moeilijk omdat er zoveel gebeurt, dan gaat het weer goed, dan weer slecht, crisis, opbloei, slecht, goed, slecht, goed. Wordt er helemaal gek van... Bij Vietnam heb je gewoon 1 logische lopende verhaallijn.
ik heb nog nooit jaartallen geleerd dus ga het nu ook niet doen. Ik heb ook echt een hekel aan dynamiek en stagnatie idd, heb daar net de basisvragen van doorgelezen en nu ben ik het zat.
Weet iemand of je 'Kracht en impuls' ook moet leren? Staat in mijn Natuurkunde 1,2 examenbundel.. Maar geen idee of dat onder een onderdeel van onze natuurkunde valt, of dat het erbuiten valt.
over borrel gesproken. Ik was zooo lazerus gister. niet grappig meer. Maar ik had wat te vieren We hebben altijd iets te vieren. Want wij gaan slagen!!!!
Bottoms UP!!! Prrooost! OP ONS! *heft haar vruchtensapje*
Geniet. Maar drink sap met mate Ik probeer al meer dan een uur aan leren te beginnen. Heb nu me geschiedenis open geslagen. Straks even naar het winkelcentrum om me bazin te feliciteren.. En een nieuwe BH kopen. En dan begin ik echt