Fijn dat eco goed ging phylos! Waar ging jouw natuurkunde over? Wij doen het over trillingen enzo... heb er niet zo'n zin in, maar gelukkig heb ik m donderdag pas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsiie schreef:Pffff ik kan ook weer rustig ademhalen.. Vanmorgen was ik enorm misselijk erdoor, heb gelukkig wel goed geslapen..
Had de eerste twee uur scheikunde PO, is een van de drie tentamencijfers van dit jaar.. Ik had eerst een stomme fout, ik had helemaal niet gezien dat ik 5 bekende oplossingen had waarmee ik de 5 onbekende stoffen bekend moest maken zegmaar (neerslagreacties).. Oepsie! Dus ik had met de 5 onbekende stoffen al bedacht welke stof in welke buis zat, en toen kwam ik erachter dat ik vijf bekende had.... Dus hoefde eigenlijk alleen nog te controleren of ik het eerst goed had gedaan en dat bleek zo te zijn (ik ben knapper dan ik dacht dat ik zelfs zonder bekende eruit kan komen welke stof in welke buis zit) gelukkig.. Heb 'n lief engeltje op mijn schouder gehad die me een beetje heeft geholpen denk ik
Maargoed, zat dus flink in de stress en heb nu tussenuur, gelukkig, dus ik kan weer even ademhalen.. Pfff...
Na het practicum kregen we nog 'n uur om het verslag te schrijven en dat is ook gelukt, heb 't op zo'n manier geschreven dat de fout die ik bij het practicum maakte, niet van belang was zegmaar.. Heb dus opgeschreven hoe ik het had moeten doen en dat klopte ook, kwam ook op dezelfde resultaten uit dus gelukkig maar..
Nu maar hopen dat mijn cijfer ook zo goed is als ik nu het gevoel heb dat het goed gegaan is...
Voor iedereen die straks nog een tentamen heeft, heel veel succes!!
Phylos schreef:per toetsweek 1 herkansing.
Natuurkunde ging bij mij over 3 hoofdstukken: 'elektriciteit', 'elektromagnetisme' en 'inductie en wisselstromen'
Niet echt mijn sterkste punten..zit altijd te prutsen met die linker en rechthandregels inductiespanning magnetisch veld en al dat geklooi
Phylos schreef:per toetsweek 1 herkansing.
Natuurkunde ging bij mij over 3 hoofdstukken: 'elektriciteit', 'elektromagnetisme' en 'inductie en wisselstromen'
Niet echt mijn sterkste punten..zit altijd te prutsen met die linker en rechthandregels inductiespanning magnetisch veld en al dat geklooi