Ik heb tot nu toe alleen een Atheneum diploma, en voor heel veel baantjes is dit te weinig, maar bij bijvoorbeeld kledingwinkels willen ze me weer niet fulltime hebben omdat ik toch weer wegga per september en zulk werk mij fulltime zou gaan vervelen

Voor weekendwerk is wel aardig wat te vinden, maar dan zou ik elke vrijdagavond, zaterdag en een keer in de maand de zondag moeten werken.. Aangezien mijn vriend wel fulltime werkt (ma-vrij) vind ik dit niet echt ideaal, dan hebben we veel minder tijd om leuk samen dingen te doen, en zit ik me doordeweeks alsnog dood te vervelen omdat al mijn vriendinnen naar school gaan of werken en mijn vriend dus ook weg is

Ik heb vandaag wel gebeld voor een vacature in de thuiszorg, en ze zouden me voor vrijdag laten weten of er iemand nodig was in mijn regio.. Ik ben benieuwd, ik hoop het echt.. Ik zit pas twee weken thuis (daarvoor had ik twee weken uitzendwerk om te doen), en ik ben het nu al zat! Het uitzendbureau heeft nu ook even niks meer, en ik wil liever iets vast waar ik op kan rekenen..
Succes iedereen met het vinden van een geschikt(e) baan(tje)