Lima84 schreef:Jammer Janine! Wel positief dat je meteen over verder zoeken begint!
Ondertussen ben ik vrijdag benaderd via LinkedIn voor een vacature in belgie, waar ik totaal geen ervaring in heb. Ik voelde me erg gevleid, dus direct geantwoord interesse te hebben en wel graag in gesprek te willen. Maar tot op heden nog geen respons

Gaaf zeg! Hopelijk hoor je snel iets en is het geen gebakken lucht!
bowena_84 schreef:Wat balen Janine! Je zult inderdaad altijd zien dat er na een passende functie de keuze erna vrij dunnetjes lijkt haha.
Wat spannend Lima84! Ik moet ook echt weer eens met mijn LinkedIn aan de slag, die heb ik een beetje links laten liggen
Ik heb gisteren ook weer twee sollicitaties de deur uit gedaan. Voor een had ik geen relevante werkervaring maar ze boden de vacature ook aan als leerbaan waarbij opleidingskosten gedeeltelijk betaald werden. Dus die ik heb meteen aangegrepen! De ander heb ik maar kort werkervaring in kunnen opdoen maar dat beviel toen zo goed dat ik die sprong ook maar gewaagd heb. Nu maar weer afwachten.

Niet geschoten is altijd mis!
Kreeg toevallig gisteren nog eentje door van een vriendin, heel iets anders dan waar ik naar op zoek ben, maar het lijkt me wel heel erg leuk. Niet per se ervaring gevraagd. Enige minpuntje is dat het maar 20 uur betreft... Maar denk dat ik het wel even ga doen, het betreft volgens mij ook een tijdelijke functie. Al is het maar voor de ervaring...
Kan een werkgever subsidie voor jou krijgen??
amandananana schreef:Ik meld me ook weer hier. Heb een flexcontract bij een grote ggz instelling dat in juni voor onbepaalde tijd verlengd moet worden. Ze kunnen/willen mij hier in mei pas uitsluitsel over geven en ik heb zo'n voorgevoel dat het hem niet gaat worden. Ik val onder mijn flexcontract al sinds de zomer vast in op een groep waar ik dus deel uitmaak van het team en het onwijs naar mn zin heb. Wil dus super graag blijven. Ik wil graag in de hulpverlening blijven werken maar zie op t moment even geen mogelijkheid met alle bezuinigingen. Meh..
Zwaar balen... sowieso valt de zorg momenteel niet mee...
Lente, heb je al FB bekeken in je omgeving? Hier in Groningen heb je diverse FB pagina's die constant vacatures delen!
Josien_ schreef:Weet iemand hier toevallig hoe het zit met een WW uitkering aanvragen als je afgestudeerd bent?
Ik kom er niet helemaal uit aan de hand van informatie op internet.
Volgens mij is dat inderdaad een vorm van bijstand, even een telefoontje naar je gemeente denk ik? Ik ken in ieder geval iemand die het ook heeft gehad, maar hoe het werkt, geen idee...
Mijn bijbaan van vroeger heeft momenteel helaas geen invloed gehad op mijn WW, omdat deze minder dan 53 dagen per jaar was. Anders had ik langer WW kunnen krijgen. Maargoed, ik heb gewoon gewerkt de afgelopen 2,5 jaar.
Sodera, ik heb dat bericht denk ik ook gemist.
Het gedoe met mijn oud werkgever lijkt inmiddels opgelost. Nog even de eind-afrekening afwachten. Denk dat ik dan nog even een nette brief terug moet sturen.