Vraagje: heb net een hoofdstuk gehad over afstanden net allemaal leuke formules... Zitten er vragen in je theorie examen waarin je dit daadwerkelijk moet berekenen? (Discalculie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Jeetje....![]()
Vraagje: heb net een hoofdstuk gehad over afstanden net allemaal leuke formules... Zitten er vragen in je theorie examen waarin je dit daadwerkelijk moet berekenen? (Discalculie)
Cynn schreef:Het gaat jullie allemaal lukken!! Ik ga voor jullie duimen in april![]()
!!
Ik had vandaag toch zoiets idioots.. Reed met de auto van mijn pa, een lease auto, naar Amsterdam en km of 2 voor de bocht van de A6 naar de A1 zeg maar, merkte ik dat de rechter voorband wat ging trillen. Paar seconden later de melding van bandenspanning is laag, oppompen aub.
Ja oké, na die bocht zit vrij gauw een tankstation dus ik stop daar wel even.Net na ik dit dacht begon het toch wel steeds ernstiger te trillen en te shaken maar hoorde geen klap of iets. Maar fout was het wel.. Met alarmlichten aan door de bocht gegaan en zo ver mogelijk rechts aangehouden en langzaam doorgereden/uit laten rollen. Met de meter voelde ik dat de band aan gort aan 't gaan was, maar stoppen daar? In die bocht? Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht. Levensgevaarlijk
.
Uiteindelijk bocht uit, vluchtstrook weer aanwezig en daar dus rollend naar de Shell pomp. Stilgezet, nog even paar happen adem om bij te komen, jeetje wat is dat eng om zo langzaam daar te rijden in die bocht en in je spiegels iedereen met een noodgang aan komen zien rijden!![]()
Auto gaf zelf nog slechts bandenspanning laag, oppompen en een gele rechtervoorband aan. Meer niet. Ik stap uit en ja hoor, hele band en velgen aan gort..
Maar daarna kreeg ik toch wel zo'n raar mens bij de lease maatschappij aan de telefoon. Ja mevrouw, als u gewoon direct gestopt was, had u de velgen niet aan gort gereden en hoefde we alleen even simpel de band te vervangen. Ja mevrouw, ook in die bocht moest u stoppen.. Ik geloofde even serieus mijn oren niet. Echt niet. Wat voor advies is dat?!?!
Te bizar voor woorden.
Bergnet die me daar heeft opgepikt, de garage zelf en ieder ander heeft me dik gelijk gegeven dat ik ben doorgereden. Maar zij geeft dit als advies. What. The. Hell.
Mijn band en de bocht die ik bedoel:
[ [url=m/P1ehnm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tgHHyU.png]Afbeelding[/url] ]
claudiadvx schreef:Had ik ook beter kunnen doen [naam]! Maar straks slaag je niet en dan kun je afzeggen
Emmaa_ schreef:claudiadvx schreef:Had ik ook beter kunnen doen Emma! Maar straks slaag je niet en dan kun je afzeggen
Haha liever dat dan dat ik alsnog drie weken moet wachten voordat ik kan rijdenWil eigenlijk de maandag nadat ik weer heb afgereden (op een donderdag) s avonds al met de auto weg dus vraag hem sws ook met spoed aan