Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Erg flauw zeg...
Snap ook nooit zo goed waarom er zo moeilijk gedaan moet worden als iemand gewoon in zijn/haar recht staat
Lalidan schreef:Ik weet niet wat je inkomen is Janine, anders zou je bij het juridisch loket kunnen informeren?
Angela_ schreef:Onder een bepaald inkomen is het wel gratis en volgens mij kan het UWV je hier ook in adviseren. Ik vind het echt een beetje raar, ze hebben toch je contract gewoon niet verlengt?
Netam89 schreef:Madison: Je hebt inderdaad geen verkeerde achtergrond, in welke richting zoek je iets?
Lima84 schreef:Madison: Heel vervelend... Het loopt tegenwoordig gewoon allemaal raar ofzo denk ik. Ex collega's van mij die lager geschoold zijn en minder ervaring hebben, hebben allemaal sneller en betere functies bemachtigd dan ik.
Aan mezelf merk ik dat ik inmiddels zo graag weg wil, dat mijn eisen voor volgend werk steeds minder worden en ik steeds breder ga insteken. Dat schijt ook weer verkeerd te zijn, maar ja... wat anders? Kieskeurig zijn in deze tijd lijkt me helemaal niks op te leveren.