Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fair schreef:Nou mijn 2e examen staat ingepland op 13 april 15:55 :'( !!
Ik zit nu al in de stress en ik weet al dat ik het niet ga halen.. Ik ben 's middags echt niet op mijn best en mijn vorige examen was zo stressvol dat ik er van moest huilen en heb er zo'n slechte ervaring mee gehad. Ik hoop zo dat ik een andere examinator heb.. En de vorige keer was al stressvol, laat staan dat ik nu ook nog weer de bijzondere verrichtingen en alle theorie vragen moet beantwoorden..
Ik zit nu al in de stress en ik weet al dat ik het niet ga halen.. Ik ben 's middags echt niet op mijn best en mijn vorige examen was zo stressvol dat ik er van moest huilen en heb er zo'n slechte ervaring mee gehad. Ik hoop zo dat ik een andere examinator heb.. En de vorige keer was al stressvol, laat staan dat ik nu ook nog weer de bijzondere verrichtingen en alle theorie vragen moet beantwoorden..
maar pas op dat je niet doorslaat he.
!!
Net na ik dit dacht begon het toch wel steeds ernstiger te trillen en te shaken maar hoorde geen klap of iets. Maar fout was het wel.. Met alarmlichten aan door de bocht gegaan en zo ver mogelijk rechts aangehouden en langzaam doorgereden/uit laten rollen. Met de meter voelde ik dat de band aan gort aan 't gaan was, maar stoppen daar? In die bocht? Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht. Levensgevaarlijk
.
. Ik geloofde even serieus mijn oren niet. Echt niet. Wat voor advies is dat?!?!
Te bizar voor woorden. 
Hart in mijn keel. Was heeeeel blij toen ik de bocht uit was en die vluchtstrook zag aankomen en hem daar kon laten uitrollen.