Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bjarni

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:33

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:33

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:44

Arrggg hier eerste keer last met diefstal _-:(

Kwam een gozer langs voor mijn vriend (werkplaats/ onderdelen)
Die had namelijk woensdag wat onderdelen besteld voor hem ivm schade aan zijn motor

Hij huppelde eigenlijk direct naar boven (de verdieping waar ik mijn winkel heb)
Liep naar mijn rek met knipperlichten etc. Ik zei 'hoi' en hij keek me wel aan maar kreeg geen reactie verder.
Hij kijkt nog 2 tellen naar de knippers en mompelt iets over portemonnee, dan pint hij de spullen bij mijn vriend en gaat de deur uit.

Ik kijk later en zie ineens dat ik een setje knippers mis, heel vreemd want toevallig vorige week bijgevuld en ik had niet gehoord van mijn vriend dat hij die woensdag verkocht had. In mijn aanwezigheid kan het niet weggehaald zijn want ik zit er echt boven op zo klein is de winkel.

Woensdag is de enige dag dat ik er zelf niet ben en nu blijkt die vage gozer woensdag dus ook boven te zijn geweest nadat hij z'n onderdelen had besteld. _-:(

Hij heeft 'omval'schade dus er zal inderdaad wel een knipperlicht kapot zijn.

We weten wat voor een motor hij heeft en waar hij woont dus we gaan waarschijnlijk wel even langsrijden om te kijken hoe zijn knippers eruit zien.

Waarschijnlijk wilde hij nu wat extra's meenemen omdat de knipperlichten die hij 'waarschijnlijk' heeft niet direct op zijn motor passen. Toen schrok hij natuurlijk van mij en ging daarom zo snel weer naar beneden

Ik ben dus even :r _-:( |o

Weet ff niet hoe ik het heb,
misschien toch iets van goedkope cameraatjes ophangen?
Stuk voor stuk beveiligen a la H&M etc is denk ik nogal kostbaar qua aanschaf incl poort?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:50

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:57

Wat zuur Duplo :(:) Qua waarde vallen de knipperlichtjes misschien (?) mee, maar het gevoel bestolen te worden is vaak vele malen erger :(

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:06

Ja de duurdere artikelen zijn gelukkig minder makkelijk mee te nemen ivm grootte,

Het zure is ook van jeetje een setje imitatieknipperlichten van 20,- stelen en dan wel originele onderdelen bestellen.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:34

Jeetje Duplo, dat is echt heel vervelend zeg! Gelukkig is het niet met geweld gepaard gegaan, geen overval o.i.d. en is met jou/jullie alles ok.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:22

Heb vanmiddag wat foto's gemaakt met m'n telefoon en op fb geplaatst. maar kan ze nu hier op de tablet niet uploaden in mijnalbum.nl om dat ze te klein zijn. Dus kan ze zo ook niet hier plaatsen. :(
Iemand enig idee hoe ik dat wel kan doen?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 08:42

De originele foto's van je telefoon zullen waarschijnlijk wel groot genoeg zijn om op mijn album te zetten. En anders kun je hier de link naar je fb album zetten? Kan iedereen meteen je fb pagina liken ;-)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:09

Ik heb me ook aangemeld bij de groep! Leuk initiatief :)
Bokt en Facebook, hoop dat ik jullie nog een beetje bij kan houden haha!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:35

En hoe is het gegaan Paan?

Ik ga me ook even melden op de FB pagina, ik maandag officieel open! *\o/*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:49

Paan schreef:
Heb vanmiddag wat foto's gemaakt met m'n telefoon en op fb geplaatst. maar kan ze nu hier op de tablet niet uploaden in mijnalbum.nl om dat ze te klein zijn. Dus kan ze zo ook niet hier plaatsen. :(
Iemand enig idee hoe ik dat wel kan doen?

Ik had dat laatst ook, had ik de foto's van m'n mobiel naar m'n mail gestuurd en zei mijnalbum.nl dat ze te klein waren. Dus toen heb ik, net als wat 11A zegt, de originele foto's van mijn telefoon gehaald (met het kabeltje aan de laptop gehangen) en toen ging het prima!

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:13

Dapnik schreef:
En hoe is het gegaan Paan?

Ik ga me ook even melden op de FB pagina, ik maandag officieel open! *\o/*

Spannend :D

Heb je al foto's of linkje naar je website?

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 12:45

Naam, website ect maak maandag allemaal bekend. Ik werk vanuit huis en bij klanten aan huis/stal dus geen foto's van winkel ect. Heb wel een werkplaats thuis, maar die is nog niet helemaal af. Wel werk klaar en gebruik hem ook al even.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 21:33

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:09

Ziet er prachtig uit!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 00:39

Wat een leuke winkel! Lekker rustig en toch veel sfeer. En dat ben jij en je man?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:04

Mooi hoor Paan. Lekker uitgeteld zitten te zijn. :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 09:10

Mooi Paan, heerlijk licht!

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 09:12

Ziet er goed uit!!!!

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 09:16

Leuke foto's!
Mooie kleuren in de winkel
En die tassen :9

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:25

Bedankt iedereen. Dat ben ik inderdaad samen met mijn man. Hij staat er niet zo leuk op maar ik dacht plaats hem toch. Dit in het kader van de werkselfies die hier geplaatst werden.

Vanacht eindelijk weer lekker geslapen zonder pilletje. De rust is weer terug in m'n hoofd. De eerste 2 dagen hebben we echt goed gedraaid. Ook veel complimenten gehad over de collectie. Dat is ook fijn want dan weet je dat je daarmee goed zit. En wat we verkocht hebben was niet allemaal voor Moederdag.

Gisteren heeft er ook een stuk in de Stentor gestaan over het concept. http://www.destentor.nl/regio/harderwij ... 4353585Wel jammer dat de schrijver het heeft over hokjes. Ik vind een ruimte van 20m2 niet echt een hokje. Ik heb dan ook een reactie op het stuk gegeven hier over. Woensdag komt er een stuk in het plaatselijke krantje en zaterdag ga ik met een aantal dames de stad in om flyers uit te delen, mensen op onze winkels te attenderen, ballonnen uit te delen aan kinderen. We zijn met de andee ondernemers van mening dat we de komende periode ons echt goed moeten laten zien en horen om onze winkels goed onder de aandacht te brengen bij het winkelende publiek. Dus met z'n allen acties houden, dingen organiseren etc.

Zelf hebben we aan iedere kopende klant een klein kadootje mee gegeven. De dames kregen een leuk armbandje en de heren een mooie sleutelhanger, beiden in een mooi zakje met daarin ook een kortingsbon voor een volgende aankoop bij ons.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 08:30

Paan, super fijn dat het zo fijn is verlopen jullie eerste dagen! Ziet er goed uit!

Dapnik, ik heb stiekem al even gespiekt op je website! Ziet er goed uit! Duidelijke website, heldere informatie, clean and simple! Super gedaan! Héél véél succes gewenst als ondernemer! :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:25

Bedankt Ier! Ben er zelf ook erg blij mee. :)

Ik ben nu officieel open! Ik ga aan de slag onder de naam Edelweiss Saddlery. www.edelweiss-saddlery.nl

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:35

Wauw Paan, ziet er super uit, chique hoor +:)+

Dapnik: mooie heldere en duidelijk website +:)+ Maar ojee waar begin je aan...hopelijk tref je fijne klanten en niet al teveel zeurpieten waarvoor je het nooit goed kan doen, het blijft toch een link beroep hoor, zadels (aan)passen :P