Vandaag mijn contract en arbeidsvoorwaarden gekregen. Ziet er netjes uit (wel wennen hoor voor kleine ienieminie organisatie naar een grote internationale organisatie waar alles netjes is geregeld), maar ik heb nog wel iets te onderhandelen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Ik weet het niet meer.. Ik zoek een weekend baantje (ga per maart 4 dagen stage lopen) en met mijn stage vergoeding is het aanpoten. Er is 1 probleem.. Ik ben te oud (21) supermarkten, winkels, drogisterijen.. Niemand wil me aannemen (logisch, een 16-jarige is een stuk goedkoper) maar ik moet ook aan de bak! Iemand tips? Heb 4 jaar verkoop ervaring, heb heel even call center werk gedaan. Dit laatste is niet meer haalbaar omdat je minimaal 12 uur beschikbaar moet zijn en ik zoek echt alleen iets voor de zaterdag (en zondag).
kimberly1995 schreef:Aangezien ik waarschijnlijk over een paar maanden een deeltijdopleiding ga doen en het niet zeker is of ik mijn huidige bijbaantje om kan zetten in een volledige baan, vroeg ik me af of jullie misschien wat tips hebben met betrekking tot werk? Over een paar maanden heb ik als het goed is zowel een HAVO als een VWO diploma en wil ik een deeltijdopleiding natuurgeneeskunde volgen op zaterdag. Daarnaast ben ik dan op zoek naar een baan om mijn kosten te kunnen betalen. Hebben jullie ideeën voor baantjes?
zap schreef:kimberly1995 schreef:Aangezien ik waarschijnlijk over een paar maanden een deeltijdopleiding ga doen en het niet zeker is of ik mijn huidige bijbaantje om kan zetten in een volledige baan, vroeg ik me af of jullie misschien wat tips hebben met betrekking tot werk? Over een paar maanden heb ik als het goed is zowel een HAVO als een VWO diploma en wil ik een deeltijdopleiding natuurgeneeskunde volgen op zaterdag. Daarnaast ben ik dan op zoek naar een baan om mijn kosten te kunnen betalen. Hebben jullie ideeën voor baantjes?
Geneeskunde in deeltijd.... Kan dat??? Je moet toch ook co-schappen lopen. En 1x per dag per week naar school voor geneeskunde lijkt me wel erg weinig. Hoe lang doe je er dan over? En is dat wel een volwaardige studie??
Ik zou zeggen: zoek het in die richting. Thuiszorg ofzo. Of zoek op studentenwereld ofzo.
ruitje schreef:elainelouise schreef:Mag ik me ook melden?
Ik ben Elaine, 20 jaar en woon in Den Dungen (omg. Den Bosch, Brabant)
Ik ben 20 jaar en ondertussen zo'n half jaar werkloos.Heb 2,5 jaar horeca ervaring en 1,5jaar fulltime in een supermarkt gewerkt. Ik woon op mezelf en ik kan nog steeds geen werk vinden..
Zelfs productiewerk word ik afgewezen.
Ik krijg vaak mails van studentenwerk.nl ofzo... is dat niks voor jou?
kimberly1995 schreef:In een discotheek misschien? Of in de bediening/catering?
xNathaliee schreef:Ik weet het niet meer.. Ik zoek een weekend baantje (ga per maart 4 dagen stage lopen) en met mijn stage vergoeding is het aanpoten. Er is 1 probleem.. Ik ben te oud (21) supermarkten, winkels, drogisterijen.. Niemand wil me aannemen (logisch, een 16-jarige is een stuk goedkoper) maar ik moet ook aan de bak! Iemand tips? Heb 4 jaar verkoop ervaring, heb heel even call center werk gedaan. Dit laatste is niet meer haalbaar omdat je minimaal 12 uur beschikbaar moet zijn en ik zoek echt alleen iets voor de zaterdag (en zondag).
SplashIsLief schreef:Het gebeurt wel vaak bij een arbeidsovereenkomst omdat werknemers dan iets welwillender zijn.
Vandaag mijn contract en arbeidsvoorwaarden gekregen. Ziet er netjes uit (wel wennen hoor voor kleine ienieminie organisatie naar een grote internationale organisatie waar alles netjes is geregeld), maar ik heb nog wel iets te onderhandelen.