Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Ik zit er aan te denken om maar stage te gaan lopen om werkervaring op te doen.. Zo schiet het niet op natuurlijk.
Lieke schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog niet echt actief gepost. Ik zit nu sinds begin deze maand zonder baan. Gelukkig nog wel een paar maanden WW.
Ben op zoek naar een baan als jurist (bestuursrecht, arbeidsrecht, ondersteuning), bij voorkeur in omgeving Amsterdam. Maar richting Den Haag/Utrecht/Alkmaar is ook oké. Ga voor max een uur reistijd en liefst wel reisbaar met OV. Liefst parttime (24-32), maar fulltime kan ook.
Morgen een eerste gesprek bij UWV, iemand enig idee wat ik daarvan kan verwachten?
Vorige week sollicitatiegesprek gehad, maar daar kwam al gauw mijn laatste baan ter sprake. Daar had ik het echter totaal niet naar mijn zin (understatement). Maar dit kwam al snel tijdens het gesprek naar boven. Dit maakte het wel wat ongemakkelijk. Heeft iemand hier misschien tips voor? Wat ik wil wel eerlijk zijn, maar als iemand vraagt waarom mijn contract niet is verlengd kom ik snel in een negatieve sfeer terecht.
Nathalie, misschien is een stage een goed idee.Wie weet, als het van beide partijen goed bevalt dat je kan blijven.
Jelleee schreef:En weer een afwijzing binnen![]()
"We gaan voor iemand die beter in het profiel past".