Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elainelouise schreef:Mag ik me ook melden?
Ik ben Elaine, 20 jaar en woon in Den Dungen (omg. Den Bosch, Brabant)
Ik ben 20 jaar en ondertussen zo'n half jaar werkloos.Heb 2,5 jaar horeca ervaring en 1,5jaar fulltime in een supermarkt gewerkt. Ik woon op mezelf en ik kan nog steeds geen werk vinden..
Zelfs productiewerk word ik afgewezen.
ruitje schreef:elainelouise schreef:Mag ik me ook melden?
Ik ben Elaine, 20 jaar en woon in Den Dungen (omg. Den Bosch, Brabant)
Ik ben 20 jaar en ondertussen zo'n half jaar werkloos.Heb 2,5 jaar horeca ervaring en 1,5jaar fulltime in een supermarkt gewerkt. Ik woon op mezelf en ik kan nog steeds geen werk vinden..
Zelfs productiewerk word ik afgewezen.
Ik krijg vaak mails van studentenwerk.nl ofzo... is dat niks voor jou?
Chantaliiejj schreef:Hallo ik wil me ook graag weer melden, ik ben Chantal 19 jaar en doe de opleiding zorg en welzijn.
na een half jaar gewerkt te hebben bij de gamma is me contract niet verlegd en ben dus nu weer hard op zoek naar een baan.
Everytime schreef:Chantaliiejj schreef:Hallo ik wil me ook graag weer melden, ik ben Chantal 19 jaar en doe de opleiding zorg en welzijn.
na een half jaar gewerkt te hebben bij de gamma is me contract niet verlegd en ben dus nu weer hard op zoek naar een baan.
Balen dat jij niet verlengt is.
Mijne moet over 4 weken verlengt worden.. werk er al 3,5 jaar dus hoop van wel..
Ir1ne schreef:Wie weet meer van een concurrentiebeding?
exCollega van me wil zelf ontslag. Daarop smijt de baas hem een beeindigingsovereenkomstvoor de neus met een concurrentiebeding. Tekenen is dan niet verplicht lijkt mij ?
Netam89 schreef:Ir1ne schreef:Wie weet meer van een concurrentiebeding?
exCollega van me wil zelf ontslag. Daarop smijt de baas hem een beeindigingsovereenkomstvoor de neus met een concurrentiebeding. Tekenen is dan niet verplicht lijkt mij ?
Een concurrentiebeding word aangegaan tussen werkgever en nemer. Mits er niks over in de arbeidsovereenkomst zelf staat vermeld hoeft zij dit niet te ondertekenen. Het kan ook zo zijn dat de concurrentiebeding in een CAO is opgenomen ( moet ze even nakijken) dan is het in beginsel het niet verbindend.
Ondertekent een medewerker een verklaring dat hij bekend is en instemt met de inhoud van een concurrentiebeding welke elders is opgenomen, dan kan dat voldoende zijn om gebondenheid aan te nemen.
Ze moet dit even goed nakijken anders slaat ze haar eigen deuren dicht!!
Douraque schreef:Dat is niet per se het geval, een concurrentiebeding kan in elke overeenkomst worden opgenomen. Of dat nu arbeidsovereenkomst, een overeenkomst tot opdracht is of een beëindigingsovereenkomst is