Ik heb zelf een fijne ervaring met http://www.credifixx.nl in ieder geval. Wellicht heeft je vriendin daar wat aan.
Lastige situatie dit. Succes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:Tja, over het betalen. Ik denk dat ze het niet kan. Maar ik heb het zelf al eens gevraagd na een ander voorval en toen zei ze dat dat een issue was en niet een geldkwestie. Maar nu is het elke keer een smoes dat de bank het terugstort, pinpas kapot, salaris te laat ontvangen etc.
Maar goed, er kan wel een bruiloft van 15.000+ gegeven worden, nieuwe kleding gekocht worden, etc. Sterker nog, ze is nu nog bij deze kapster. Alleen ze wordt niet meer geknipt als het geld niet op tafel ligt om de achterstand niet te laten vergroten. Dus het is niet een kwestie van ontevredenheid. Het is in korte tijd enorm opgelopen door alle proefkapsels, behandelingen en de dag zelf.
Caesar schreef:Tja, over het betalen. Ik denk dat ze het niet kan. Maar ik heb het zelf al eens gevraagd na een ander voorval en toen zei ze dat dat een issue was en niet een geldkwestie. Maar nu is het elke keer een smoes dat de bank het terugstort, pinpas kapot, salaris te laat ontvangen etc.
Maar goed, er kan wel een bruiloft van 15.000+ gegeven worden, nieuwe kleding gekocht worden, etc. Sterker nog, ze is nu nog bij deze kapster. Alleen ze wordt niet meer geknipt als het geld niet op tafel ligt om de achterstand niet te laten vergroten. Dus het is niet een kwestie van ontevredenheid. Het is in korte tijd enorm opgelopen door alle proefkapsels, behandelingen en de dag zelf.
Zooist schreef:Caesar schreef:Tja, over het betalen. Ik denk dat ze het niet kan. Maar ik heb het zelf al eens gevraagd na een ander voorval en toen zei ze dat dat een issue was en niet een geldkwestie. Maar nu is het elke keer een smoes dat de bank het terugstort, pinpas kapot, salaris te laat ontvangen etc.
Ik zou de tondeuse eroverheen halen!
rien10 schreef:Dan mag ik mijn site wel eens repareren. Er moet n tweede bij ook. Ik wil de twee onderdelen -zakelijke dienstverlening- en --voedingsadvies voor exotische dieren-splitsen. Een klus die ik al heel lang voor me uitschuif. Weet iemand n goede en voordelige site bouwer?