Ik was zo ontzettend zenuwachtig voor mijn eerste les,maar was inderdaad niet nodig. Instructeur stelde me goed op me gemak Had toen bijna alleen maar over landweggetjes met weinig verkeer gereden,
Vanmiddag mijn rij examen! Ik ben heel bang dat ik het niet ga halen. Ik had 4 weken geleden mijn TTT gehad, en de verbeterpunten die ze daar opnoemden, daarvan heb ik nog niet het gevoel dat ik ze verbeterd heb.
Ik heb morgen examen en zometteen les. Totaal geen zin want afgelopen drie lessen was het enige wat mijn instructeur deed was flink snauwen. Ben nog steeds lichtelijk over de zeik.
Ik heb vandaag mijn 3e proefles gehad (eerst keer bij deze rijschool) en wat ging het super lekker zeg! een hele fijne instructeur en manier van lesgeven. Alle rust en niets boos worden. Mooi hier in de eigen omgeving buitenaf gereden, stukje 80km weg terug naar ons dorp. remmen/schakelen/sturen/gas ging eigenlijk heel goed vooral het schakelen
dat geeft een zelfvertrouwen boost en ga dus ook met deze rijschool verder. Nu nog die theorie halen XD 3 april poging 2
ikke
Geplaatst: 21-03-17 13:23
LadyMadonna schreef:
Ik was vanmorgen om 8 uur al de sjaak . Begonnen met enkel sturen, vervolgens gaspedaal erbij en later weer rempedaal erbij. Volgende week koppeling
Kijk dat zijn de tijden voor een eerste les. Als je dat overleeft, maken ze je niet zo veel meer
Ik mag zo ook weer!!! Wil echt op zoveel dingen letten van mezelf dat ik me afvraag of dat gaat lukken
Maar ik zit voor mijn gevoel een beetje 'vast' ik heb moeite met snel schakelen, inschatten en kijken. We zijn er al een aantal weken op aan het hameren maar het schiet voor mijn gevoel niet op.
Ik ben er echt behoorlijk klaar mee.. weer geld ophoesten. De examinator was echt verschrikkelijk en mijn zelfvertrouwen is echt weg. maar nu stoppen is een beetje zonde van die 45 lessen