Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mellis86 schreef:Als ik op de website kom vind ik met name het bovenste gedeelte van de website (dus t/m de slider) een luxe honden / kattengevoel geven. Een website waarvan ik verwacht dat ze producten verkopen voor met name een doelgroep die het leuk vind om hun hond of kat aan te kleden en/of te voorzien van unieke / gekke dingen. Het logo vind ik erg aansprekend wat mijn positieve gevoel wel bevestigd. De slider afbeeldingen spreken me ook aan.
De onderkant van de website ondersteunt dit gevoel voor mij weer niet. Ik heb veel kliks nodig om bij een product te komen met een prijs. Er komen gelijk al heel veel keuzes op me af terwijl ik liever wat zou rondneuzen (zonder gelijk te moeten kiezen wat ik nu eigenlijk wil). Bv als ik op zoek ben naar een spelletje, moet ik eerst hond --> spelen --> braintraining, drie kliks voordat ik überhaupt een indruk krijg van de mogelijkheden. De meeste mensen beoordelen binnen 3 seconden een site dus moet er gelijk (o.a. op de homepage) een gevoel van hebberigheid opgewekt worden en dat mis ik persoonlijk.
rien10 schreef:Dan mag ik mijn site wel eens repareren. Er moet n tweede bij ook. Ik wil de twee onderdelen -zakelijke dienstverlening- en --voedingsadvies voor exotische dieren-splitsen. Een klus die ik al heel lang voor me uitschuif. Weet iemand n goede en voordelige site bouwer?
Ier schreef:rien10 schreef:Dan mag ik mijn site wel eens repareren. Er moet n tweede bij ook. Ik wil de twee onderdelen -zakelijke dienstverlening- en --voedingsadvies voor exotische dieren-splitsen. Een klus die ik al heel lang voor me uitschuif. Weet iemand n goede en voordelige site bouwer?
Rien, ik bouw voordelig! Of ik goed ben, dat laat ik aan anderen over om te beoordelen.Ik kan je een referentie geven indien gewenst.
![]()
Kun je me wat meer vertellen over het type website wat je wilt? Qua uiterlijk en qua invulling? Wanneer wil je de website online hebben? Zijn het logo e.d. al gereed?
Als je wat meer informatie hebt, doe ik je graag een passend aanbod!
Groet,
Iris
Annash schreef:Ik kom hier ook maar even langswaaien... erg druk geweest de laatste tijd. Ik heb een baan in Engeland, over 2,5 week ga ik 'emigreren'.De shop wordt waarschijnlijk stopgezet, hoewel ik wel wil kijken of ik voor LotusRomeo nog contactpersoon kan blijven of iets in die richting. Ik gok dat ik dit topic daarom binnenkort helemaal verlaat, maar op het moment ben ik nog ondernemer.
Mijn avontuur is te volgen via http://www.emigrerennaarengeland.nl
Caesar schreef:Boktondernemers, ik heb even jullie hulp nodig. Een zelfstandige kapster heeft in de aanloop naar een bruiloft meerdere knipbeuren en schoonheidsbehandelingen bij een goede vriendin en haar man / kinderen uitgevoerd. Op de dag zelf zijn er meerdere kapsels gedaan. Nu is er een deel betaald, maar verder wil de vriendin niet meer betalen. Ondanks meerdere toezeggingen, verzoeken etc. is er pas een deel betaald en is het regelmatig gewoon stil. Begrijpelijk dat dit lastig ligt gezien het een goede bekende is, maar inmiddels zijn we 2 jaar en 2 maanden verder....![]()
Zelf heeft ze dit nog nooit meegemaakt. Ze werkt zelf ook keihard om haar huisje en auto te kunnen rijden, en dan is het niet normaal dat dit zo gaat. Het ging om 800 euro, inmiddels is het nog circa 450 euro.
Wat zijn de stappen die je hierbij kunt maken en hoe bouw je een dossier op? Van de kant van de kapster zijn er meerdere voorstellen tot afbetaling etc gedaan. Zowel per mail als persoonlijk, telefonisch.
Moeten we / kunnen we een deurwaarder inschakelen om dit uiteindelijk toch te krijgen?