Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLes schreef:Dat hoef je ook niet. Mijn leven, en het is aan mij om het te leiden. Je moet zelf eerst in deze situatie zitten voor je het kan begrijpen denk ik.
Sonja_vR schreef:xLes schreef:Dat hoef je ook niet. Mijn leven, en het is aan mij om het te leiden. Je moet zelf eerst in deze situatie zitten voor je het kan begrijpen denk ik.
Misschien... maar uiteindelijk is het wel zo dat je er zelf voor moet kiezen of al wat er in het verleden is gebeurt jouw leven mag blijven beinvloeden op een negatieve manier... of dat je zegt "genoeg" en het heft in handen neemt en je leven vormt naar wat jij nodig hebt zodat jij weer goed in het leven staat.
En geloof mij dat ik weet dat dat moeilijk is.
Zit er zelf middenin , maar ik verdom het om de rest van mijn leven de oliebol van vroeger achter me aan te blijven slepen.
en ja , dat betekend ook dat ik weer richting het afvoerputje mag en nare confrontaties aan mag gaan... maar goed, de andere optie is die bagage mee blijven slepen , das geen optie.
Janine1990 schreef:Oei spannend blingpiggy!
Intussen nog niets nieuws gevonden dus? Al ingeschreven bij uitzendbureaus e.d.?
Geen van werk naar werk trajecten?
blingpiggy schreef:Janine1990 schreef:Oei spannend blingpiggy!
Intussen nog niets nieuws gevonden dus? Al ingeschreven bij uitzendbureaus e.d.?
Geen van werk naar werk trajecten?
Nope... ben nu ook uitzendkracht dus geen sprake van herplaatsing ofzo. Al zouden we eventueel op een andere vestiging mogen solliciteren (in de randstad...)
Sta overal wel ingeschreven. Laatst een goed gesprek gehad, maar de voorkeur ging naar kandidaten met vastgoed-ervaring bij centrum veilig wonen
Jij al iets gehoord? Je zou ergens voorgesteld worden toch?
Winged schreef:Cvw heeft zo achterlijk veel brieven gehad. Volgens mij hebben ze alleen op max 10km afstand de mensen uitgenodigd
Jelleee schreef:Hier vandaag ook weer een sollicitatie de deur uit gedaan. Ik heb geen ervaring in dat werkgebied, maar dat heb ik maar een positieve draai gegeven in mijn brief.
Duimen dat ik wat hoor (vanaf de 13de) want het leek me een leuke functie.
blingpiggy schreef:@ janine:
Oooh hopelijk hoor je het dan ook echt vrijdag! Niets zo frustrerend als onzeker je weekend in gaan...
Nee, zit nu bij TT maar die hebben een flink aandeel mensen lopen in het bedrijf waar ik nu werk (paar tiental mensen...) dus al die collega's zijn mn concurrent straks![]()
Ze geven aan ook weinig vacatures te hebben op het moment...
De RUG heb ik even gemist?
xNathaliee schreef:Wauw even een egopost hoor, lees hier vaak mee en reageer soms. Vaak als het negatief is maar nu eindelijk na heel veel solliciteren een uitnodiging voor een gesprek. Ben bijna afgestudeerd en dus hard op zoek naar een fulltime baan. Nu via het uitzendbureau gebeld dat ik morgen op gesprek mag komen bij het bedrijf. Ben best wel zenwachtig want dit wordt mijn eerste echte baan (als ik word aangenomen) iemand nog tips?
Citaat:Wij zijn per direct op zoek naar een gedreven Freelance WordPress Designer die onze webshop paardenmagazines.nl kan verbeteren en optimaliseren.
Ben jij in staat kwalitatief hoogwaardige pagina’s te ontwerpen? Dan ben jij waarschijnlijk de persoon waar wij naar zoeken.
Janine1990 schreef:blingpiggy schreef:@ janine:
Oooh hopelijk hoor je het dan ook echt vrijdag! Niets zo frustrerend als onzeker je weekend in gaan...
Nee, zit nu bij TT maar die hebben een flink aandeel mensen lopen in het bedrijf waar ik nu werk (paar tiental mensen...) dus al die collega's zijn mn concurrent straks![]()
Ze geven aan ook weinig vacatures te hebben op het moment...
De RUG heb ik even gemist?
TT???
Oh ik word er niet heel erg onzeker van hoor, eerst maar zien dat ik bij dat bedrijf op gesprek mag!
RUG had een leuke administratieve functie uit staan! Was reageren tot 28 januari. Heb gereageerd maar nog helemaal niets gehoord![]()
Balen dat je collega's straks je concurrenten zijn. Heb je al wel een Indeed e-mailalert?