Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En heb al een badge-aanvraag moeten invullen. Ik hoop op goed nieuws... Dan zou ik maandag al mogen beginnen
xLes schreef:Het gesprek ging goed. En heb al een badge-aanvraag moeten invullen. Ik hoop op goed nieuws... Dan zou ik maandag al mogen beginnen
![]()
. Hoop dat ik morgen iets weet!
. Gezien het met interim is misschien best op het gesprek vermelden dat je je niet lekker voelt? Dan houden ze er hopelijk rekening mee. Hopelijk ben je morgen beter! Mando schreef:Het heerst ik loop zo al rond sinds donderdag
Ach neem je zakdoeken mee verontschuldig je een zeg dat je snot verkouden bent
Ik heb gewoon door gewerkt hoor.
Daarom kan ik wat minder makkelijk praten. En daarom was ik gisteren ook wat koortsig/gammel.
. Ik wil niks liever dan werken! Maar dan wel in een werk waar ik niet elke dag tegen mijn zin heen moet. Dat doe ik niet nog eens. 
Marcella schreef:Zeker als je zo negatief denkt gaat het inderdaad heel lang duren. Vergeet niet dat je dit vaak onbewust in je houding door geeft.
Geluk is een keuze in mijn ogen... Maak je eigen geluk
Dat is het enige dat ik je kan meegeven. En als een minder leuke baan je geluk (je paard neem ik aan) kan behouden, dan wist ik wel wat mijn keuze was. Ik heb een vreselijk beroerde tijd gehad op mijn vorige werk. Dat uitte zich in vrijwel alle dagen janken en boos zijn op mijn collega. Heb er een flinke deuk aan opgelopen. Had totaal geen plezier meer in mijn werk. Maar ik zag alleen maar wat ik wel had, waardoor ik er beslist niet ongelukkig door was.
. Josien_ schreef:Heeft iemand hier tips voor een goede sollicitatiebrief? Of websites met tips?
Heb natuurlijk al wat rondgekeken maar hier zijn de experts.