Ik heb hier al een tijdje niets meer van me laten horen. In december heb ik hier gepost dat ik de diagnose burn-out had gekregen. Ik had voor mezelf besloten dat ik tenminste tot januari moest blijven werken, omdat anders mijn collega's de feestdagen op moesten vangen. 17 december ben ik finaal ingestort, ik kon helemaal niets meer. Ik heb me ziek gemeld. Sinds een paar weken ben ik nu weer heel langzaam mijn werk aan het opbouwen, en gaat het ook heel rustig aan weer wat beter met me.
Ik wil vooral de mensen hier die me gezegd hebben dat ik voorzichtig moest zijn met mezelf even bedanken. Soms is het moeilijk om voor jezelf te zien hoe slecht het met je gaat. Thanx meiden!
Wat heftig..In december ben ik biet heel actief in de nacht geweest hier.
Fijn dat het weer wat beter gaat met je en goed dat je voor jezelf gekozen hebt om het rustiger aan te doen. Een burn out kan een lange nasleep hebben.
Heftig. Had het gezien je beschrijving helaas al wel aan zien komen. Maar fijn om te lezen dat je toch voor je zelf gekozen hebt. Hier ben ik bezig met mijn 2e. Nog tot kwart over 1.
Werkse allemaal! Nacht 3/5. Ben al sinds maandag te horen bij q music met de vraag om 12 voor 2. Het antwoord is nog niet gegeven, mogelijk dat ik dus straks weer te horen ben hihi
Ja, ik vroeg mij af of patiënten weleens praten tijdens een narcose haha.
Als ik heel moe ben ben ik ook niet warm te krijgen. Scheelt dat ik veel in mijn auto zit met de kachel aan hihi.
Helaas loopt een van mijn honden op 3 poten. Even 2 dagen afgewacht, maar geen verbetering. Morgen maar naar de dierenarts. Hopelijk is er niks gebroken. De dierenarts is pas vanaf 09.00 uur bereikbaar, dat is dus wel balen want normaal slaap ik om 08.00 uur en heb om 17.00 uur waarschijnlijk les met het paard. Ach ja, het moet maar ff. Denk wel dat de dienst morgen wel een zware wordt. Gelukkig dan wel de laatste.
Nicje kachel in de auto scheelt inderdaad. Hier de kachel ook wel aan, maar ruimte wordt niet echt heel warm door de tocht. Wat balen van de hond. Hopelijk niets ernstigs.
Ik heb volgende week ook een aantal afspraken staan na een nachtdienst. Ik vind het ontzettend vervelend, maar soms ontkom je er niet aan.
Hier 2/2 en totaal niet fit dus even doorbikkelen. Dan zondag, maandag en dinsdag nog en dan 10 dagen vrij.
Per 1 april stoppen 2 collega's en er staan dus nog heel veel diensten open. Maar ik wil gewoon eventjes vrij hebben, anders komt het niet goed.
Ik moet officieel tot 715 maar collega belde dat de bus niet reed dus dat hij later is.
Ik heb naast mijn werk ook nog een gezin en twee pony’s dus vind het wel prima. Vanaf augustus nog niet langer dan drie dagen echt vrij gehad. Ik heb een min - max contract dus ze kunnen mij gewoon inplannen. Over het algemeen doen ze het wel keurig in overleg. Maar ben ook druk met school en dat lukt op deze manier minder. Vannacht wel mijn vakantie in het systeem gezet. Dat nemen ze niet van mij af
Melissa klopt inderdaad. Maar anders was het 16 uur. Dat vind ik nog vervelender. Nu kan ik gewoon doorslapen. Alhoewel ik om 1645 ook al weer wakker moet zijn ivm muziekles van zoon. En 's avonds nog volleybal. Wordt morgen een lastig nachtje. Dinsdag wel gewoon de hele dag slapen gelukkig.