Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ok ik wil solliciteren op een functie waarbij duits belangrijk is, maar nu kan ik maar heel matig duits en ik had t eigenlijk niet op mijn cv staan. Zal ik het weglaten op mijn cv of het wel op mijn cv zetten maar dan matig? Of klinkt dat negatief?
Chanen schreef:Gefeliciteerd met je eigen bedrijfje Merileth. Hopelijk volgen de eerste opdrachtgevers snel.
Neej ook gefeliciteerd met je baan. Was dit nou de callcenterfunctie waar je voor aangenomen bent?
Zag ik verdorie en ontzettend boeiende vacature staan, voor de functie van technician toxicologie, zoeken ze iemand met 3 jaar werkervaring. Zal ik de stoute schoenen aantrekken en toch maar een brief sturen? Al was het maar om mezelf in de picture te zetten bij het desbetreffende bedrijf, want de rest van het profiel sluit bijna naadloos aan op mijn capaciteiten. Zelfs de gevraagde cursus stralingshygiëne heb ik gevolgd! Of zou het zinloze moeite zijn?
Marcella schreef:Ir1ne schreef:Mijn baantje is heeeul simpel, prima, maar simpel. Leuke mensen en leuk bedrijf maar oh oh oh wat mis ik de logistiek en mn klantjes
Misschien moet je gewoon eens tevreden zijn met wat je heb.
Marcella schreef:Ir1ne schreef:Misschien moet je gewoon eens tevreden zijn met wat je heb.
Dat ben ik ook wel, maar ik mag toch een andere branche wel missen??
Ik zeg alleen dat het prima is en dat t een leuk bedrijf is maar dat ik de logistiek mis, omdat dat heel anders is. Logistiek is dynamisch, altijd leven, druk druk druk. Ik ben een doorbijter, een rammer en nogal een rauwdouwer, hou van hard werken en zoveel mogelijk foutloos doen. Stress en een drukke dag en ik ben happy.
Misschien moet jij je mond houden als je niet weet waar je het over hebt. Ik zei niks verkeerds. Beter lezen zou in je voordeel zijn.
Ik heb meerdere opleidingen gedaan ( MBO 4 + HBO ) om vervolgens ergens te belanden waar ik niet voor heb geleerd?? Ben best tevreden maar niet helemaal want ik wil hier eigenlijk niet zijn. Heb 10 jaar gestudeerd en verdien toch om ergens te zijn waar ik graag wil zijn zeg...
Ben verdomme weggesaneerd gewoon, terwijl ik dat niet verdiende! er was niks mis met mijn werk of met mijn capaciteiten maar ik had gewoon domme domme pech en dan mag ik potverdikkedorie toch godsgeklaagd wel teleurgesteld zijn dat ik mijn baan plus mijn klantjes kwijt ben waar ik ook een band mee had?