Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:39

Ik heb nog HP patronen nr 21 en 22 liggen die ik wil gebruiken dus probeer iets passend te vinden.

Duplo ik ken dat

Baby groeit gestaag, bukken wordt moeilijker en om 21 u kruip ik meestal in bed. Slaap gelukkig goed maar veel. En denk dat ik de eerste tekenen van striemen zie, heeeeeeellllpp

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:54

Oh HP patronen 21 en 22 die heb ik ook... zal even kijken welke printer ik heb.

edit: printer is een HP PSC 1410

Al die printers hebben verschillende cartridges nodig heel irritant.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:57

Ik heb de deskjet F2180, heeft jaren gewerkt maar nu is de printkop versleten, hoe oud zijn jullie printers?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:58

Ik denk dat die van mij een jaar of 5 oud is... maar niet heel intensief gebruikt. Is ook vrij eenvoudig ding gewoon handig om te hebben maar als je grote hoeveelheden moet printen niet praktisch.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:01

Dat is het bij mij ook, max 5 pg per dag, soms iets in kleur, kan ook niet recto verso.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:14

Hoe ver ben je nu Foxy?

Ik heb een Canon printer. Met name omdat deze een dvd kan printen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:23

Plien91 schreef:
Bij mij stonden geen aangiftes klaar om ingediend te worden, heel apart. Zowel BTW als omzet niet. Mijn accountant snapt het ook niet en is het voor me aan het uitzoeken.

Gelijk even melding van maken bij de BD. Dan heb je wel laten zien dat je aan je verplichting wilt voldoen, maar niet kunt.

Grrrr, leuker kunnen ze t niet maken. Nee zeg dat wel. }:)

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:35

Ik heb een super eenvoudige kleuren laserprinter Samsung CLP-325. Hij werkt echt fantastisch, zowel in kleur als zwart-wit. Nooit gedoe, storingen, papier dat vast zit o.i.d. Wij printen elke dag en ben er heel blij mee. Hij is ook super goedkoop: ca 100 euro.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:57

Ik ben super blij met mijn HP OfficeJet Pro 8600, hij is zoveel zuiniger dan mijn vorige printer en hij kan alles! Naja, alles wat ik wil :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 13:34

Ik wil graag een 'tafelmodel', hoeft zeker niet draadloos, printen en scannen en nog zuinig ook (omdat inkt duurder is dan parfum, beter daar een verstandige keuze in maken hé)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:00

Goed argument foxy. Morgen komt mijn nieuwe/2e hands super grote snelle alleskunner. Een joekel van n ding. Vloeimiddel, Kan alles, is razendsnel en heeft vier papierlades. Jippie. Ik kan nu voortaan moeiteloos mijn mailings printen.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:06

Zo, wat gaat het hier weer snel. Even vlug alles bij gelezen.

Hier gaat het goed. Druk maar we liggen op schema. Manlief is vandaag met een kennis de laatste hand aan het meubulair aan het leggen. Daarna moet er nog een beits op. Ik ben ondertussen thuis druk aan het prijzen, Kassa testen, laatste dingen bestellen, knutselen voor de styling etc. Morgen schoonmaken en verven (Andre volgorde natuurlijk) en dan zaterdag beginnen met inrichten. Donderdag avond hebben we een avond met familie en vrienden zodat zij ook alles rustig kunnen bekijken en dan vrijdag om 14 uur de officiële opening.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:13

Ik heb een Samsung CLX nogwat. Prima printer als je alleen brieven en facturen print :j.

Vandaag toevallig mijn printer verhuisd van de gang naar een een kastje achter mijn bureau. Mijn vader dacht dat het van de Arbo niet mag (ivm fijnstof) maar ik lees op internet dat als er <5000 afdrukken per maand worden gemaakt, een printer niet in een aparte ruimte hoeft. Misschien voor iemand anders uit het topic ook nuttig om te weten.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:27

Als zzp er trek ik me daar lekker niks van aan. maar zoveel print ik ook niet hoor. Een paar keer per jaar jas ik er achterelkaar 1750 door. Verder bescheiden.
Leuk Paan, spannende periode. Loop je al op je tandvlees?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 19:48

Het blijkt een Ricoh Aficio 2018 te zijn. Net als bij een nieuw paard op stal: plekje is leeggeruimd, we zijn klaar voor hem (of haar). Ben er zo blij mee als een klein kind hi hi.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 19:55

Veel succes met de laatste loodjes, Paan!! Gaaf dat volgende week de opening al is!

Ik heb een leuke Canon printer langs m'n bureau staan, maar denk dat er max. 50 bladeren per maand mee geprint worden. Voornaamste is mijn administratie.
Ga dit weekend wel proberen mijn "fotoprinter" aan te sluiten op het netwerk, omdat de printer van mijn ouders kapot is en dit zo'n alles in 1 printer is. Net zo makkelijk om die op het netwerk te zetten, zo vaak gebruik ik hem niet. Ben benieuwd of het me gaat lukken.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:13

rien10 schreef:
Als zzp er trek ik me daar lekker niks van aan. maar zoveel print ik ook niet hoor. Een paar keer per jaar jas ik er achterelkaar 1750 door. Verder bescheiden.
Leuk Paan, spannende periode. Loop je al op je tandvlees?

Tandvlees nog niet. Maar voor. S nachts is valdispertNacht wel even mijn grote vriend. Anders ben ik 's nachts ook nog bezig.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:15

Ja, je blijft zeker door malen he? "Als ik nou morgen dit, en dan smiddags dat, dan na het eten kan ik best nog even zus. Oh ja, de paarden moeten ook nog, nou als ik die nou even............" HO Stop hoofd, sta een stil!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 01:23

Top Paan! Wat goed dat je helemaal op schema ligt, er komt zoveel bij kijken en het stapelt zich zo makkelijk op.
Spannend hoor.

Hier loopt het even achter op schema. Tjonge wat druk. Ben pas net klaar vandaag en als ik zie wat er nog voor werk ligt vraag ik me af of het ooit af komt op tijd. Moederdag he, weer even wat drukker.

Geen flauw idee wat voor printer. HP in ieder geval. Als ie het niet doet roep ik gewoon hellup :-)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 08:04

Spannend Paan, nog heel even en dan kunnen jullie knallen!

Ik ga straks eerst lekker met de hondjes naar het bos (heb een logee, dus onze eigen hond is al helemaal bekaf, haha) en dan de administratie bijwerken. Ondanks dat ik maar 1x per jaar aangifte hoef te doen, heb ik mezelf voorgenomen om toch netjes elke maand de boel bij te houden, wat ik tot nu toe ook echt netjes doe :D

Daarna ga ik eens even brainstormen over dingen die ik wil veranderen aan de webshop, vind het na 3 jaar wel weer tijd voor wat klein onderhoud ;)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 08:35

Ik ben mijn kantoor (lades en kastjes) aan het opruimen en ben een Printer cartridge HP 15 zwart tegen gekomen. Ik heb geen idee van de houdbaarheidsdatum, maar wie wil mag m hebben.

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 08:43

Jullie gaan hard zeg. Spannend Paan bijna open!!! Uiteindelijk is het hele proces toch best snel gegaan he. Heel veel succes alvast!

Voor de gene die bezig zijn met video. Op internet kwam ik dit tegen, wellicht leuk voor de liefhebbers als intro: http://www.jabaas.nl/lucas/maak-een-sne ... -jouw-logo.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 11:32

Wat geinig Mellis!

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:01

Leuk Melis !

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 21:37

Iets heel anders dan printers: ik ben op zoek naar een arbeidsongeschiktheids verzekering die me niet m'n halve omzet kost maar die wel een goede dekking heeft. Iemand een goeie tip?