Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quir schreef:Sorry dat ik hier binnen kom vallen... Maar ik heb even een vraag, is hier een ondernemer die een paarden bedrijf heeft (wat maakt niet uit, pension, manege, training, etc.)? En zou ik wat mogen vragen hier over? Dank je!
Duplo schreef:@Corelli Zou het niet zonde zijn die te verwijderen? Die staat namelijk wel hoog in google en dus goed vindbaar
Kaaaren schreef:Quir schreef:Sorry dat ik hier binnen kom vallen... Maar ik heb even een vraag, is hier een ondernemer die een paarden bedrijf heeft (wat maakt niet uit, pension, manege, training, etc.)? En zou ik wat mogen vragen hier over? Dank je!
Wij hebben een paardenhotel, je mag gerust wat vragen hoor![]()
@Joyce, zag nu je voorbeelden. Wanneer de de cirkel om het logo heen zet zou ik het beeldmerk dezelfde kleur maken als de cirkel. Ik heb al die tekst van je trouwens niet gelezen haha![]()
![]()
Waarom een groen vest? Vindt het persoonlijk helemaal niet bij de exclusieve vrolijke uitstraling passen die jullie hebben. Zou zelf gaan voor een meer getailleerde versie. Dan komen de letters op je billen ook mooier uit
Nado schreef:rien10 schreef:IDD Goede morgen, ik kom ook weer boven water.
Alle BTW aangiftes gedaan voor iedereen, .
Dank je wel voor het geheugensteuntje! Net op tijd