Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:31

@Corelli: Ah, altijd "leuk" dat soort dingen! Je moet aan Google vragen of het ook andersom kan, je eigen website goed vindbaar en je vermelding op de telefoongids niet :D

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:41

Quir schreef:
Sorry dat ik hier binnen kom vallen... Maar ik heb even een vraag, is hier een ondernemer die een paarden bedrijf heeft (wat maakt niet uit, pension, manege, training, etc.)? En zou ik wat mogen vragen hier over? Dank je! :)

Wij hebben een paardenhotel, je mag gerust wat vragen hoor :)

@Joyce, zag nu je voorbeelden. Wanneer de de cirkel om het logo heen zet zou ik het beeldmerk dezelfde kleur maken als de cirkel. Ik heb al die tekst van je trouwens niet gelezen haha :o :D

Waarom een groen vest? Vindt het persoonlijk helemaal niet bij de exclusieve vrolijke uitstraling passen die jullie hebben. Zou zelf gaan voor een meer getailleerde versie. Dan komen de letters op je billen ook mooier uit ;-)
Laatst bijgewerkt door Kaaaren op 29-04-14 18:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:44

@Corelli Zou het niet zonde zijn die te verwijderen? Die staat namelijk wel hoog in google en dus goed vindbaar

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:09

Duplo schreef:
@Corelli Zou het niet zonde zijn die te verwijderen? Die staat namelijk wel hoog in google en dus goed vindbaar

Ja ik twijfel inderdaad wel

Aan de ene kant vind ik het niet fijn dat mijn prive adres en tel nr zo goed vindbaar zijn en vind ik het ook niet nodig dat heel Nederland me kan vinden, omdat ik voornamelijk regiogebonden werk
Aan de andere kant maakt het me wel vindbaar ja..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:37

Kaaaren schreef:
Quir schreef:
Sorry dat ik hier binnen kom vallen... Maar ik heb even een vraag, is hier een ondernemer die een paarden bedrijf heeft (wat maakt niet uit, pension, manege, training, etc.)? En zou ik wat mogen vragen hier over? Dank je! :)

Wij hebben een paardenhotel, je mag gerust wat vragen hoor :)

@Joyce, zag nu je voorbeelden. Wanneer de de cirkel om het logo heen zet zou ik het beeldmerk dezelfde kleur maken als de cirkel. Ik heb al die tekst van je trouwens niet gelezen haha :o :D

Waarom een groen vest? Vindt het persoonlijk helemaal niet bij de exclusieve vrolijke uitstraling passen die jullie hebben. Zou zelf gaan voor een meer getailleerde versie. Dan komen de letters op je billen ook mooier uit ;-)

Dat is allemaal kleding voor mn vriend ;) En groen omdat we kleuren willen dragen die ons goed staan en waar wij ons prettig bij voelen. Ik zal dus zelf andere kleuren dragen. De ontwerpen met de gekleurde cirkels vonden wij niet mooi, dat is dus ook nooit een optie voor ons geweest :D

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:44

Ah gelukkig, ik schrok al :-p

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:49

Goeiemorgen! :)

Jeetje meiden, wat gaan jullie hard! Ik kan het bijna niet bijhouden met lezen. :=

@Conny: super dat het goed is gegaan zeg! Echt fijn! Leuk ook dat je een volgende editie wilt organiseren. Wil je het tot een jaarlijks terugkerend evenement maken?

@Joyce: wat lastig met het drukken van de shirts zeg. Misschien is het makkelijker voor jezelf om eerst het ontwerp af te ronden en dat de drukker alleen wijzigingen doet m.b.t. de grootte van het beeldmerk en de plaats op het shirt? Ik heb er zelf weinig ervaring mee...

Lucky me: gisteren een nieuwe Macbook pro gekocht! Ik ben altijd al Apple gebruiker geweest, maar ik ben er echt zo blij mee! Echt heerlijk werken zo! :D

Wilde plannen voor vandaag?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:19

IDD Goede morgen, ik kom ook weer boven water.
Alle BTW aangiftes gedaan voor iedereen, nu kan ik me weer even laten horen. Jullie gaan idd erg hard zeg. Oh ja, tussen de bedrijven door "even" mijn Dymo postzegel print probleem opgelost. Na veel vloeken en 3 kwartier van alles installeren en zo het ding weer aan de kant gesmeten. Gisteren moest ik een gewoon label printen, dus geen postzegel, krijg ik ineens een pop-up "er is nieuwe software beschikbaar". Zonder veel hoop gesinstalleerd om mijn Windows 8.1 machine en voila! De boel doet het!
Wauw, ik moet de IT in gaan. *\%/* :))
Heb ook nog even een kantoor selfie geprobeerd te maken. Nou ja, het is wel gelukt, maar man man, wat sta ik altijd achterlijk op die selfies. Jullie staan er prima op, hoe doe je dat toch?
Na zo'n BTW kwartaal-slag is mijn kantoor niet om aan te zien, dus een foto nu? No way!
En dan nu opruimen, de stofzuiger er door heen en dan mijn huishouden doen. Pony vandaag aan kindlief overgelaten. Ze heeft tenslotte vakantie. Dus daar gaat mijn woensdag-ponydag. Nou ja. Als hij maar gedaan wordt.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:20

Oh fijn dat ie het weer doet Rien! :) Soms doen sommige dingen het ineens wél! Hahaha

Fijn dat alle btw aangiftes weer gedaan zijn. Zal wel altijd even een piekmomentje zijn. Hoorde laatst iemand die het maandelijks moet doen, omdat ze het een paar keer fout had gedaan.... tja: dan is je administratie tenminste wel elke maand op orde! :P

Lekker opruimen betekent morgen weer beginnen in een schoon kantoor. Kun je vanavond niet lekker rijden?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:45

@Rien: haha, daarom laat ik ook altijd foto's door andere maken! Mijn selfies hebben hetzelfde niveau ;-)
Fijn dat alle BTW aangiftes weer verwerkt zijn en dat je dymo het weer gewoon doet!

Ik werk ook iedere maand mijn administratie bij. Dan heb je een goed overzicht van je inkomsten/uitgaves van die maand en is het iedere maand maar een uurtje werk. En dan per 3 maanden even alles laten invoeren door de boekhouder die dan voor mijn aangiftes zorgt. Ik vind het erg prettig zo!

@Gwen: Gefeliciteerd met je Macbook!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:11

Ik ben n beetje uitgepoept Gwen. Vanavond wandelen, poetsen en tutten is ook wel n idee.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:24

De kwartaal uitgave doet de belanstingconsulent gelukkig, ik zit met verschillende btw-tarieven dus er moet een verdeelsleutel toegepast worden en dat gaat me wat boven de pet :o

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:26

Zo wat gaan jullie hard!!
Laatste weken druk asn het leren geweest, met als resultaat dat ik de theorie van het trimmen nu ook binnen heb!!
Lees straks even een hoop bij haha

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:29

Gefeliciteerd hyawatta!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:53

Dank je

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:31

Gefeli!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:00

rien10 schreef:
Alle BTW aangiftes gedaan voor iedereen, .

Dank je wel voor het geheugensteuntje! Net op tijd *\o/*

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:18

Nado schreef:
rien10 schreef:
Alle BTW aangiftes gedaan voor iedereen, .

Dank je wel voor het geheugensteuntje! Net op tijd *\o/*

Ha ha, ik heb mn geld weer opgebracht vandaag!

Tip! Zet n reminder met een pieper in je telefoon voor de volgende keer (een week van tevoren).

@hyawatta. top!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:27

dit is mijn selfie op mijn site, moet toch wel eens een update plaatsen maar dat is nu niet het moment...
Afbeelding

Goed gedaan Rien!

En hoe staat het bij jou Paan, ben wel benieuwd naar je vorderingen.

hier ook nog een deel boekhouding dat gedaan moet worden, blegh...

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:29

Wat een leuke foto Foxy. Doe je je boekhouding zelf? Of heb je t uitbesteed?

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 07:57

Wat een leuke foto`s zie ik voorbijkomen .

Na nog altijd rond te lopen met een draaitoestel ;) heb ik mezelf een smartphone cadeau gedaan met als doel dat ik sneller kan reageren op mail , helaas , ik denk dat ik er niet geschikt voor ben . |(

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:13

Zit bij mijn stiefbroer maar moet wel alle stukken aanleveren natuurlijk

Ik moet op zoek naar een nieuwe printer/scanner, liefst een HP, iemand tips?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:28

Ik heb een HP Photosmart 6520, super fijn / praktisch / compleet ding :j
Hoe ist verder? :)

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:29

Arg ik heb een verschrikkelijk domme week ;(

Bestellingen doen tijdens m'n werk is niet slim

Heb ik de verkeerde maat jas besteld voor een online bestelling die de klant morgen wilt hebben |o

Multitasken met 1 baan en eigen bedrijf gaat me dus toch niet zo goed af

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:31

Bij mij stonden geen aangiftes klaar om ingediend te worden, heel apart. Zowel BTW als omzet niet. Mijn accountant snapt het ook niet en is het voor me aan het uitzoeken.