Ik zou inderdaad even vriendelijk reageren in de trant van "excuus, ik dacht dat advies / ontwerp erbij hoorde, heb ik dat verkeerd?".
Ik kan me wel voorstellen dat het wat "lastig" overkomt als een klant veel vragen heeft, veel twijfelt, je er vanalles voor moet doen...wanneer je normaal gesproken wellicht veel sneller handelt.
Geen idee of dat zo werkt in die business overigens hoor 
Maar dat hebben we allemaal wel eens toch, een klant die veel meer aandacht vraagt dan normaal, waardoor je toch wel een beetje een
gevoel krijgt.
Dan wil je niet lüllig doen omdat je snapt dat die klant ook maar gewoon een goede keuze wil maken,
maar als dan blijkt dat ze van mij verwachten dat ik alle keuzen voorkauw (en maak...), poeh.
Terwijl andere klanten gewoon zichzelf goed informeren a.d.h.v. o.a. de vele info op mijn website en dan zelf een weloverwogen keuze maken, dat is natuurlijk veel fijner en komt veel vaker voor 
Die mensen stellen dan nog wat vragen over hun laatste twijfels, dat is natuurlijk geen enkel probleem, hoort erbij.
Maar wanneer een klant verwacht dat ik echt alles ga begeleiden en we 30 keer heen en weer mailen voordat we er überhaupt uit zijn welk type zadel aanspreekt, en ik zelfs de prijzen en alles moet gaan vertellen terwijl al die info gewoon keurig online staat dan denk ik wel van poeh hee je mag er zelf eerst wel wat denkwerk in steken voordat je mij erbij betrekt 
Want dan gaat het op een gegeven moment toch best nog veel tijd kosten.
Als hij verwacht dat je kleding aanwijst, en een kant-en-klare logo en tekst aanlevert die hij vervolgens alleen maar hoeft te drukken, dan valt het natuurlijk wel een beetje tegen als je hulp gaat vragen bij alles, hij je best even wil helpen, en vervolgens niet 1 maar zelfs nog meerdere keren logo's en teksten aan kan gaan passen
Laatst bijgewerkt door pmarena op 28-04-14 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt