Ik krijg weer geld terug
Zal ook wel zo blijven zolang de rente aftrek niet wordt afgeschaft.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ania schreef:Ik krijg ook maar een beetje terug, terwijl ik wel hypotheek heb. Maar nog altijd beter dan betalen
.Eef_Bam schreef:Ania schreef:Ik krijg ook maar een beetje terug, terwijl ik wel hypotheek heb. Maar nog altijd beter dan betalen
Dan heb je waarschijnlijk mazzel met een lage rente en/of lage hypotheek.
Ik leg als zelfstandige veel in voor mijn pensioen en arbeidsongeschiktheidsverzekering en krijg daardoor een leuk bedrag terug.
Amado7 schreef:Ik kom er maar niet in, ik wilde samen met een cliënt al doen maar de site is al lang niet bereikbaar. Ik dacht dat het meeste van wel al gedaan was
purny schreef:Oscar schreef:Balen is dat he?
En dat is elk jaar zo. Ze zouden toch wel zoiets als een wachtrij kunnen doen. Andere instanties doen dat ook, zeker bij piekdrukte.
Ze kunnen niet eens de BTW verlagen alleen kosten omhoog gooien dus ik denk dat dit ook te moeilijk is voor ze
Celebi schreef:Ik heb de app net ook weer bijgewerkt. Voor het eerst durf ik nu niet alles direct te accepteren. De bedragen die bij de inkomsten staan heb ik geen idee van of die kloppen. Vind het lastig te verifiëren..
Ergens denk ik.. Ze zullen het beter weten dan ik.. Medische kosten zullen wel mee vallen denk ik. Het meeste is vergoed geweest dus daar zal ik ook niet over de drempel komen gok ik zo.
Vanillia schreef:Ik probeer al de hele avond in te loggen, maar kom er nog steeds niet in. Irritant!
Donderdag maar even door broer laten checken die er iets meer verstand van heeft.