Annetje schreef:pluisje88 schreef:Misschien massaal contact opnemen met duo Lingo om de luister oefeningen weer terug te vragen?
Ik heb die al nooit gehad...
Apple only geloof ik..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Audiolessen zitten tussendoor.. Het is nu echt een mix van lezen, luisteren en schrijven..
germie schreef:Ik ben alleen maar bezig met google om al die units zo snel mogelijk over te slaan en minstens op mijn oude niveau te komen. Ik was halverwege, net unit 5 afgerond, dus dat zou nu unit 108 zijn.
Ik doe nu geregeld met google er bij omdat ik geen typefouten wil maken en echt z.s.m. naar m'n echt niveau wil dus die toetsen. Want dit is echt niet werkbaar. Af en toe doe ik een eerste les van een unit, maar alles heb ik steeds al gehad, en dan ook echt alles. Echt, deprimerend. Er aan wennen zal ik nooit doen. Het is veel en veel te veel herhaling. En dat herhalen wil ik juist niet. Ik wil op mijn manier leren. Een 1* review op trustpilot staat er ook al en ik ben zo te lezen absoluut niet de enige die echt dit veel en veel te traag vindt gaan.
Ik was 480 dagen bezig en exact halverwege. Dus nog 480 dagen er bij en ik zou op B2 niveau de cursus afgerond hebben. Met al die extra onzinnige stappen heb ik de cursus over 480 dagen niet afgerond. Dus pas als ik versneld echt alleen nog maar nieuwe dingen tegenkom weet ik dat ik weer op een juist niveau zit. Maar ook daar wil ik niet steeds herhalen. Ik ging niet voor niets na 1 kroontje al door, want dan wist ik het al. Duo is nu voor de traagste der traagsten geworden qua leren. En tja, de 1 leert sneller dan de ander. En dus wil ik kunnen overslaan wat ik onzinnig vind.
Mjelleke schreef:germie schreef:Ik ben alleen maar bezig met google om al die units zo snel mogelijk over te slaan en minstens op mijn oude niveau te komen. Ik was halverwege, net unit 5 afgerond, dus dat zou nu unit 108 zijn.
Ik doe nu geregeld met google er bij omdat ik geen typefouten wil maken en echt z.s.m. naar m'n echt niveau wil dus die toetsen. Want dit is echt niet werkbaar. Af en toe doe ik een eerste les van een unit, maar alles heb ik steeds al gehad, en dan ook echt alles. Echt, deprimerend. Er aan wennen zal ik nooit doen. Het is veel en veel te veel herhaling. En dat herhalen wil ik juist niet. Ik wil op mijn manier leren. Een 1* review op trustpilot staat er ook al en ik ben zo te lezen absoluut niet de enige die echt dit veel en veel te traag vindt gaan.
Ik was 480 dagen bezig en exact halverwege. Dus nog 480 dagen er bij en ik zou op B2 niveau de cursus afgerond hebben. Met al die extra onzinnige stappen heb ik de cursus over 480 dagen niet afgerond. Dus pas als ik versneld echt alleen nog maar nieuwe dingen tegenkom weet ik dat ik weer op een juist niveau zit. Maar ook daar wil ik niet steeds herhalen. Ik ging niet voor niets na 1 kroontje al door, want dan wist ik het al. Duo is nu voor de traagste der traagsten geworden qua leren. En tja, de 1 leert sneller dan de ander. En dus wil ik kunnen overslaan wat ik onzinnig vind.
Je kunt dan toch in 1x doorskippen naar 108? Even zorgen dat je de toets haalt en dan kun je weer verder.
Ik zit ook al een tijdje in de nieuwe versie en vind het eigenlijk wel een verbetering tov de oude versie. Ik geef er wel een eigen draai aan, Frans is voor mij grotendeels herhaling van ooit lang geleden, dus nu doe ik sommige stukken gewoon helemaal en als ik dan vind dat het saai wordt probeer ik weer een stukje verder te springen.
Albertina71 schreef:Niet iedereen is over. Mijn man heeft nog steeds de oude versie! Gewoon de oude lesjes en opzet en dus ook meer XP's per les.
Hij heeft ook nog steeds onbeperkt hartjes en geen reclame. Dat heeft hij al een hele tijd geleden gekregen omdat anderen via hem met Duolingo begonnen zijn.