Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat viel wel op geloof ik, op een gegeven moment vroeg die hoe het boek eindigde... Haha uhmm... geen idee... Oeps
Pindakaa7 schreef:Bij mij werden er dingen gevraagd over motieven, thema, verbanden leggen tussen verschillende boeken, mijn mening, maar er werd ook gevraagd maar specifieke voorbeelden.
Ik had de boeken niet echt gelezendat viel wel op geloof ik, op een gegeven moment vroeg die hoe het boek eindigde... Haha uhmm... geen idee... Oeps
![]()
Maar ik sta prima voor Nederlands dus opzich geen probleem.
Maar wat ik altijd heb is dat ik dan sneller ga praten bij de presentatie, dus als jij dat ook hebt, is het misschien wat korter uiteindelijkhaha
Vero schreef:85?! Bij ons mag je niet eens zoveel
85 pagina's tekst zou namelijk wel erg veel zijn haha FlameHorse schreef:Vero schreef:85?! Bij ons mag je niet eens zoveel
We doen het kortom over de groei van slaplanten onder invloed van klimaatverandering. Daarvoor hebben we een experiment gedaan met 12 slaplantjes waar we iedere dag foto's van hebben gemaakt voor de resultaten o.a. Ruim 40 pagina's zijn dus foto's in de bijlage van ons pws.
Ik had vandaag de uitleg gemist en zie gelijk een boel dingen, waarvan ik denk hé??? Kairos schreef:Het zonnestelsel geloof ikIk had vandaag de uitleg gemist en zie gelijk een boel dingen, waarvan ik denk hé???
) dus heb de stof ook niet gehad. Maar heb tijd zat nu ik niet naar school mag dus ik kan er wel ff voor je naar kijken als je wil