EmmaK95 schreef:Haha. Dus. Ik heb een 9,4 voor mn tentamen van afgelopen donderdaghoe dan
Zo dan
Super goed joh!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)?Bambelien schreef:taartje, hoe zoek jij die samenvattingen van die boeken doorgaans op? Op een speciale site?
Deze week mijn eerste cijfer terug, voor de casusanalyse klinisch redeneren. Een 9,1 dus heel blij mee!
(is maar 4 euro per maand, dus dat heb ik er wel voor over. Staan namelijk echt paasei goede samenvattingen op!) LiannePuthzy schreef:Ik meld mij ook, ik doe nu geen hbo maar wil volgend jaar hbo gaan doen, doet 1 van jullie toevallig international food&agribuisness aan de has den bosch?
) en slaat het vooral op het volgen van de volledige supply chain, waarbij duurzaamheid als een soort leidraad door de gehele studie loopt
) op het HBO! Spannend.....
Bambelien schreef:Wat leuk, een HBO topic! Mag ik meelezen/praten? Ik ben in oktober begonnen met de Bachelor of Nursing, dus de HBO-V. Ik werd al geruime tijd als MBO verpleegkundige, nu via mijn afdeling dus aan de HBO begonnen.
denisesilver schreef:Succes!
Ik heb met een vriend en mijn ouders over gehad wat ik ga doen met de studie. Ik ga er in ieder geval op wachten of ik geslaagd ben, zo ja ga ik verder met deze studie, zo nee ga ik iig opzoek naar een andere studie en verder leren voor de laatste herkansing. Mocht ik klaar zijn straks met deze studie ga ik opzoek naar eentje die me beter ligt (al dan niet in deeltijd).
Overigens al twee punten terug: 6,5 voor management en 5,5 voor finance (waarvan ik niet had verwacht dat ik het ging halen)![]()
Nu nog wachten op statistiek en finance & management van het eerste jaar.
__Sannne schreef:denisesilver schreef:Succes!
Ik heb met een vriend en mijn ouders over gehad wat ik ga doen met de studie. Ik ga er in ieder geval op wachten of ik geslaagd ben, zo ja ga ik verder met deze studie, zo nee ga ik iig opzoek naar een andere studie en verder leren voor de laatste herkansing. Mocht ik klaar zijn straks met deze studie ga ik opzoek naar eentje die me beter ligt (al dan niet in deeltijd).
Overigens al twee punten terug: 6,5 voor management en 5,5 voor finance (waarvan ik niet had verwacht dat ik het ging halen)![]()
Nu nog wachten op statistiek en finance & management van het eerste jaar.
Welke opleiding doe je? Vakken klinken redelijk gelijk aan die van mij namelijk.
En uiteindelijk kijken de meeste bedrijven niet met welke cijfers je dingen hebt behaald, maar of je je opleiding succesvol hebt afgerond