Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Tivoli schreef:Echt? Wat erg. Dus mijn brave wachten op het mailtje heeft misschien wel geen zin?
Jawel, in mijnbelastindienst wordt alleen vermeld dat er een aanslag is, maar je kunt deze niet inzien. Zodra de aanslag daadwerkelijk beschikbaar is (met een datum van uitbetalen) krijg je gewoon bericht van mijnoverheid
Ik heb nu in mijnbelastingdienst wel die melding, met datum 27/5, maar nog geen geld/brief, dus heb er weinig aan haha!
Tivoli schreef:Waarom loggen jullie de hele tijd in? Zolang de mail niet in je mailbox verschijnt , hoef ik me toch ook nog niet in te loggen?
Ik krijg altijd eerst een mail met ‘u hebt een bericht van de Rijksoverheid’ en dan weet ik dat ik in moet loggen. Of ben ik de enige?
karuna schreef:Of dat ze weten dat 1juli niet haalbaar isik zal eens gaan kijken.
Zou wat zijn als belastingdienst zijn eigen beloftes niet waar kan maken. Zouden wij toch eigenlijk op onze beurt boetes moeten gaan uitdelen. Als ik een dag te laat ben met mijn 0 euro btw opgave krijg ik meteen een boete van 45 euro
Relaxed schreef:Tivoli schreef:Echt? Wat erg. Dus mijn brave wachten op het mailtje heeft misschien wel geen zin?
Jawel, in mijnbelastindienst wordt alleen vermeld dat er een aanslag is, maar je kunt deze niet inzien. Zodra de aanslag daadwerkelijk beschikbaar is (met een datum van uitbetalen) krijg je gewoon bericht van mijnoverheid
Ik heb nu in mijnbelastingdienst wel die melding, met datum 27/5, maar nog geen geld/brief, dus heb er weinig aan haha!