ik heb vandaag mijn eerste echte werkdag gehad. wat een verademing om geen stagaire meer te zijn zeg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LizMD schreef:Eenmaal in de GGZ wil je nooit meer andersGeweldig werk.
Gefeliciteerd Daantje!
Ik heb mn P gehaald. Volgende week nog even mn stage-eindgesprek, maar da's meer een formaliteit. In augustus ben ik nog 3 weken vrij en dan ga ik door naar m'n volgende stageplek.
LizMD schreef:Eenmaal in de GGZ wil je nooit meer andersGeweldig werk.
Gefeliciteerd Daantje!
Ik heb mn P gehaald. Volgende week nog even mn stage-eindgesprek, maar da's meer een formaliteit. In augustus ben ik nog 3 weken vrij en dan ga ik door naar m'n volgende stageplek.

CupCakes_ schreef:Ik schop even dit topic omhoog.
Iedereen nog gezond?
Waren er hier ook die op het Albeda in Rotterdam verpleegkunde gedaan hebben?
Voor anatomie hebben we het niveau 3 boek moeten aanschaffen, maar daar staan dus geen latijnse benamingen in. Is het dan verstandig om dit niveau 3 boek te verkopen en niveau 4 boek aan te schaffen? De reden waarom zo ons het niveau 3 boek hebben laten aanschaffen is omdat, er ook mix klassen niveau 3/4 zijn en het niveau 4 boek dan te diepgaand was.
Maar nu gaan ze wel van ons verwachten dat we de latijnse benamingen kennen.
CupCakes_ schreef:Ik schop even dit topic omhoog.
Iedereen nog gezond?
Waren er hier ook die op het Albeda in Rotterdam verpleegkunde gedaan hebben?
Voor anatomie hebben we het niveau 3 boek moeten aanschaffen, maar daar staan dus geen latijnse benamingen in. Is het dan verstandig om dit niveau 3 boek te verkopen en niveau 4 boek aan te schaffen? De reden waarom zo ons het niveau 3 boek hebben laten aanschaffen is omdat, er ook mix klassen niveau 3/4 zijn en het niveau 4 boek dan te diepgaand was.
Maar nu gaan ze wel van ons verwachten dat we de latijnse benamingen kennen.
xelodi schreef:Ook vind ik het idee om steeds meer verantwoordelijkheid te krijgen over patiënten wel eng, hebben jullie dat ook wel eens?
daar heb ik ook heel erg het gevoel van gekregen dat ik onbewust signalen afgeef die ik niet zo bedoel.