Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik had eigenlijk een Duits tentamen morgen
. Maandag moeten we met z'n allen naar een nieuwe locatie.
Ik ben benieuwd waar we maandag naartoe moeten.
Hartstikke blij, maar vind de verdeling van de studiepunten nog steeds een raar iets.. Zit nu op de 10 studiepunten en nog zoveel te gaan hahaa
SophieFT schreef:Even een vraagje he, ik heb in de tentamenweek 2 tentamens met beide behoorlijk veel leerstof. Hoe organiseren jullie zoiets? Vorige keer had ik er 1 dus kon ik me daar vol op focussen. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Samenvattingen heb ik wel gemaakt, alle andere verslagen enzo heb ik ook af dus nu volop focussen op het leren. Maar ik kom er echt niet uit hoe..
hallo. Ik leef weer.
ze houden alleen rekening met mensen die carpoolen. Met als reden: aan het einde van het jaar ken je iedereen en zo blijft de inzet om samen te werken optimaal. Als je uiteindelijk weet dat die ene het werkt toch wel doet als jij t niet doet... dat verhaal. En de blokken zijn maar 6 weken en dan wordt je weer in een nieuwe klas gesmeten en moet je je best weer doen
saabineex schreef:Bah vervelend zeg Darkness.. is tutor hetzelfde als mentor/stb'er of betekent het wat anders? Mijn onderzoek docent zei laatst dat als iemand geen werk heeft verricht je die naam ook niet op het werk moet vermelden. Het desbetreffende groepje zei dat het moest van hun stb'er.. Goed advies dan.. Is er geen contactpersoon waar je verder naar toe kan? Loop je nu punten mis? Nog een keer met je groepje rond de tafel?
.