Ingevuld op 18 maart en nog niks binnen. Maakt me opzicht niet zoveel uit, krijg wel een lekker bedrag terug maar mag aan de andere kant ook weer betalen
Wij zijn fiscaal partner. Ik heb het geld al binnen maar mijn vriend heeft nog niks gehoord. We hebben het samen ingevuld. Ik vind dat best wel vreemd of wordt het echt apart behandeld?
Yeah hier het geld ook vandaag ontvangen, altijd fijn!!
#Ymke#
Geplaatst: 03-05-17 16:21
Puppetje schreef:
Wij zijn fiscaal partner. Ik heb het geld al binnen maar mijn vriend heeft nog niks gehoord. We hebben het samen ingevuld. Ik vind dat best wel vreemd of wordt het echt apart behandeld?
Bij ons werd het apart behandeld. Kregen brieven en geld ook apart.
Het wordt inderdaad apart behandeld. Dit jaar (en volgens mij ook vorig jaar) kregen we op dezelfde dag een bericht, maar het is ook al een paar keer geweest dat de ene een bericht kreeg en de andere een maand of wat later, terwijl we het toch echt gezamenlijk ingevuld en verstuurd hadden.
Love_Laugh
Geplaatst: 03-05-17 16:24
Ik heb nog niks ontvangen ook geen brief of mail, dus nog even afwachten.
Mijn aanslag de 26e al ontvangen, heeft iemand enig idee wanneer ik de teruggave ongeveer kan verwachten? Ben nog maar 22, heb nog niet veel ervaring met de belastingdienst
De ontvangstdatum zegt niet zo heel veel, het gaat vooral om de datum dagtekening die in de brief staat. Stel dat die op 2 mei stond (de BB dateert altijd vooruit!) dan hebben ze in principe 10 werkdagen de tijd om uit te betalen. In de praktijk gaat het meestal sneller. Ik had bijv. ook dagtekening 2 mei en het geld stond op 3 mei op mijn rekening. Is je rekeningnummer al bekend bij de BD? Want dat kan ook nog een kink in de kabel veroorzaken en dan duurt het allemaal wat langer.
Anoniem
Geplaatst: 04-05-17 11:13
Vorig jaar ook geld terug gekregen. Alleen stond het toen op het rekeningnummer van mijn vader, dus geen idee hoe lang het toen duurde. Kreeg na een maand of twee het vermoeden dat er iets mis was gegaan aangezien iedereen zijn geld al had gekregen Ik ga zo eens kijken wat de dagtekening is. Maar dan weet ik iig dat het binnen 10 werkdagen zal zijn! EDIT: Dagtekening 6 mei Zal dus niet lang duren.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik had ook bericht in mijn overheid, denk ik heb hem ook binnen. Maar was voor de zorgtoeslag, met dagtekening 12 mei. Stond er tot mijn grote verbazing deze week ook al op! Nu nog maar even afwachten op die van de belasting
Winged
Geplaatst: 05-05-17 10:20
amyyy55 schreef:
linnie050 schreef:
In mijn overheid gisteren bericht gehad maar nog niet via de post.
Hier nog een. Had in maart al mn opgave opgestuurd..