FlameHorse schreef:Maar heb je zoveel leren ook echt nodig om er goed voor te staan? Want ik denk dat het niet ze veel voor jou uit gaat maken welk niveau je gaat doen omdat jij geloof ik echt iemand bent die (graag?) hard werkt. Dit bedoel ik trouwens helemaal niet negatief ofzo, juist niet! Ik denk dat iemand zoals jij juist heel ver zou kunnen komen, als je dat wilt natuurlijk.
Daarbij, ik ken je natuurlijk helemaal niet in het echt dus ik zou er ook helemaal naast kunnen zitten hoor!
Ik sta nu een 6 of 7 en zo mee en dan schiet de nodige onvoldoende erbij in 
Ik durf dus echt geen stapje terug te nemen, omdat ik bang ben dat het dan helemaal fout gaat.
Ik vind het prima om te doen en heus geen probleem, maar ik krijg er ook stress van en na 6 jaar op een voor mij misschien iets te hoog niveau wil ik eigenlijk dan een stapje terug doen en wat rustiger aan doen.[/quote]
Snap ik helemaal! Ik moet zeggen dat ik niet al te veel doe aan school en best laks ben hier en daar. Tot nu toe is dat geen probleem geweest, ik sta voor alles behalve natuurkunde en maat wel 8/9 afgerond. Soms een 7. De afgelopen toetsweek viel mij wel ontzettend zwaar, veel last minute en moet daar dus echt even wat aan gaan doen.
Wij moeten 15 uur maatschappelijke stage lopen alleen gaat dat zo lastig omdat alles buiten schooltijd moet alleen heb bijna vierkant rooster. Maandag moet ik van 6 tot 8 's ochtends werken en zaterdag middag/avond moet ik ook werken. Dus daar moet ik maar even goed naar kijken hoe ik dat ga doen.
Verder wil ik graag naar de uni. Liefst geneeskunde. Ik ga dan ook gezellig samen met Fleur Leiden bezoeken en evt. ook Utrecht.
[/quote]
En dat was zeer gezellig vandaag 
*kruipt weer terug onder leessteen*