Ook heb ik best moeite om literatuur te vinden... artikelen op de databank van school zijn makkelijk te vinden maar goede boeken die niet te algemeen zijn is een heel ander verhaal... iemand tips
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Misschien is het handig een lijstje te maken wat het onderwerp van iedereen is? Flux schreef:leeneliefje, oef dat PVA... Ik denk voor ons zo'n zeven tot acht weken. Het ding werd een keer afgekeurd bij ons en een aantal keer waren er onduidelijkheden.
Tips voor databanken is denk ik afhankelijk van je onderwerpMisschien is het handig een lijstje te maken wat het onderwerp van iedereen is?
Laura_ schreef:Boeken vind ik ook best lastig hoor. Wat jij zegt, te algemeen. Maar heb zelf het idee dat ik uit artikelen ook veel nuttigere informatie kan halen. (en stiekem vind ik korte dingen om te lezen ook fijner.)
afstudeeronderwerp schreef:Leeneliefje - Eileen - HRM - Hogeschool utrecht - Verzuimdrempel verlagen bij middelbare school d.m.v. een verzuimbeleid in relatie met de employability
Laura_ - Laura - Facility Managment - Haagse Hogeschool - Hospitality ontwikkelen binnen facilitaire organisatie
Flux - Diermanagement - VHL Leeuwarden - Pre-experimenteel onderzoek naar het herstelverloop van paarden met rugblessures
afstudeeronderwerp schreef:Leeneliefje - Eileen - HRM - Hogeschool utrecht - Verzuimdrempel verlagen bij middelbare school d.m.v. een verzuimbeleid in relatie met de employability
Laura_ - Laura - Facility Managment - Haagse Hogeschool - Hospitality ontwikkelen binnen facilitaire organisatie
Flux - Diermanagement - VHL Leeuwarden - Pre-experimenteel onderzoek naar het herstelverloop van paarden met rugblessures
CarlitaR - Carlita - Maatschappelijk Werk en Dienstverlening - Lectoraat Veiligheid in Afhankelijkheidsrelaties - onderzoek doen naar stalking en de handelingen/reacties van betrokken partijen om het proces van de hulpverlening en het proces van de politie te optimaliseren.
CarlitaR schreef:afstudeeronderwerp schreef:Leeneliefje - Eileen - HRM - Hogeschool utrecht - Verzuimdrempel verlagen bij middelbare school d.m.v. een verzuimbeleid in relatie met de employability
CarlitaR - Carlita - Maatschappelijk Werk en Dienstverlening - Lectoraat Veiligheid in Afhankelijkheidsrelaties - onderzoek doen naar stalking en de handelingen/reacties van betrokken partijen om het proces van de hulpverlening en het proces van de politie te optimaliseren.
c_esther - Esther - Commerciële Economie - Windesheim Zwolle - naamsbekendheid vergroten wat resulteert in meer/makkelijkere sales (vacaturemarketing bedrijf)
Laura_ schreef:Wat bij mij trouwens ook lastig is, is dat er heel veel over mijn onderwerp te vinden is, maar vooral heel veel over hospitality in de zorg, hotels of horeca. Of juist over de gastvrijheid naar de bezoekers toe en niet de medewerkers zelf. Ook veel scripties van andere studenten die over deze onderwerpen gaan.

Laurahh schreef:Leeneliefje - Eileen - HRM - Hogeschool utrecht - Verzuimdrempel verlagen bij middelbare school d.m.v. een verzuimbeleid in relatie met de employability
c_esther - Esther - Commerciële Economie - Windesheim Zwolle - naamsbekendheid vergroten wat resulteert in meer/makkelijkere sales (vacaturemarketing bedrijf)
Missy_ - Marjoke - Sociaal Pedagogische Hulpverlening - Invoeren van een nieuwe methode binnen een jeugdzorginstelling
Laurahh - Laura - Communicatie&Multimedia Design - Hogeschool van Arnhem en Nijmegen - Communicatieplan schrijven en uitvoeren
Eline1510 - Eline - Diermanagement - VHL Leeuwarden - Onderzoek naar de problematiek met honden in Leeuwarden