roooooss schreef:Ah bah, niet erg fijn. Kan je dit anders niet melden bij je teamleider? Wellicht kan je dan een andere mentor krijgen..
Ja maar het is jammer, want voor de rest is hij een hele leuk mentor! Buiten die opmerkingen soms..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ga morgen met m'n nieuwe leasepaardje een buitenrit maken, hoop dat ik het het hele jaar volhoudt dat ik een keer op zaterdag m'n huiswerk maak

Denk dat ik ook maar eens naar mijn huiswerk moet gaan kijken zo .. roooooss schreef:Goed bezig Ilse en Sabine
Leuk dat je een buitenrit gaat maken op je nieuwe bijrijdpaardje morgen Sabine!
Afgelopen jaar heb ik de 80 uur voor mijn pws nooit gehaald. Bleef op de 40 hangen ongeveer. Maar heb daar nooit iets over gehoor dat het niet goed was.
vind het huiswerk Hoeveelheid nog wel meevallen eigenlijk. Prima te doenDenk dat ik ook maar eens naar mijn huiswerk moet gaan kijken zo ..
MissFloorx schreef:Nou, ik heb dezelfde mentor als vorig jaar en ben er vandaag achtergekomen dat hij niks veranderd is. Vorig jaar eerste kennismakingsles zei hij tegen mij nadat hij mijn naam had genoemd dat ik zo'n mooi meisje was en vast een prachtige vrouw zou worden, en ik schaamde me dood. (Mijn mentor is een oude stevige man van 58...) Ja hoor, vandaag was het weer zo ver. Hij was iets aan het vertellen over ouder worden en dat we allemaal grijs en lelijk worden. Zelfs zo'n prachtige vrouw als ik zou oud en lelijk worden wat hij wel erg zonde vond... Vreselijk.
IlovePuk schreef:Ik hoorde gisteren dat het een en ander over de rekentoets nog niet helemaal zeker is, maar dat hij wel sowieso meetelt...
Ik ben benieuwd!
Vervelend zo'n mentor....
Lekker weekend
Straks maar meteen huiswerk gaan maken, ben ik daar ook maar weer van af...