Wij zijn al sinds december bezig en hebben het ding bijna af allemaal!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

Maar we mogen wel een wiskundetoets maken, dat kan dan weer wel
)
Zou even niks voor je weten wat leuk is om over te schrijven, wij hadden toen geloof ik een ietwat bizar verhaal
Morgen moet het pws plan van aanpak worden ingeleverd. Ik had Gerard Reve als onderwerp maar ik heb geen flauw idee wat ik wil onderzoeken. Iemand een ander, uitvoerbaar idee voor Nederlands, al dan niet over Reve?? 
Imke1998 schreef:Sorry. Ik lees je bericht net te laat, maar ik denk ook niet dat ik je echt had kunnen helpen. Nederlands is niet helemaal mijn ding
Ik heb maandag een gesprek over mijn pws omdat ik (met dank aan een Engelse uitgeverij, die duidelijk niks doet met mailtjes van geïnteresseerden) officieel geen bronnen meer heb om op verder te zoeken. Verder hebben wij geen scheikunde toa meer, waardoor ik mijn practica niet met iemand kan uitvoeren en bespreken. Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat ik dus een onvoldoende voor mijn profielwerkstuk ga halen. Ik baal echt, veel voorbereidend werk gedaan en dan lijkt ineens alles tegen te zitten.
Hopelijk heeft mijn begeleider een idee.
Aan de andere kant heb ik wel een onderwerp voor mijn short story. Ik ben geen schrijftalent als het gaat om grappige korte verhalen, dus dan maar een drama story.