Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fargo schreef:Vandaag weer helemaal niets bij de vacatures, een secretaresse functie waar ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen en HAVO vragen ;-( en verder heeeeel weinig uurtjes (3 x een ochtend) bij een andere functie. Dat schiet zo niet op. Wel gisteren een zwaardere functie gezien waar ik nog over twijfel of ie niet net te zwaar is en of ik die wel leuk genoeg vindt.
Mjetterd schreef:Ik was vandaag eens aan het kijken op de website van walibi, waar ze op dit moment best veel vacatures hebben staan. Op meerdere zou ik willen solliciteren, of is dat raar en kun je beter op 1 vacature solliciteren?
Cowboy55 schreef:Mjetterd schreef:Ik was vandaag eens aan het kijken op de website van walibi, waar ze op dit moment best veel vacatures hebben staan. Op meerdere zou ik willen solliciteren, of is dat raar en kun je beter op 1 vacature solliciteren?
Als de vacatures in elkaars verlengde liggen zou je best op meer dan 1 vacature kunnen solliciteren. Als die vacatures niks met elkaar te maken hebben (voorbeeld: medewerker cafetaria en bediener van de achtbaan) dan zou ik dat niet doen. Dan denken ze bij personeelszaken: wat wil je nou eigenlijk?!
MyWishMax schreef:fargo schreef:Vandaag weer helemaal niets bij de vacatures, een secretaresse functie waar ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen en HAVO vragen ;-( en verder heeeeel weinig uurtjes (3 x een ochtend) bij een andere functie. Dat schiet zo niet op. Wel gisteren een zwaardere functie gezien waar ik nog over twijfel of ie niet net te zwaar is en of ik die wel leuk genoeg vindt.
Stuur ze eens naar mij door danWat zocht jij precies, ik heb er een hoop weggeklikt wegens te weinig ervaring...
Idd Dimple, leuke vacature bij UZB, 3 januari gereageerd, vacature van de site gehaald, maar niet eens een afwijzing of iets ontvangen. Staat op in behandeling...
UWV is maar raar, sterkte ermee purny. Ik ben echt schandalig behandeld door UWV aantal jaar geleden.
Hier verdient vriend bruto te veel voor toeslagen, alleen door zijn werk zit er een enorm gat in bruto/netto. Het lijkt een goed salaris waar je het makkelijk op redt, maar netto komt er toch vrij weinig binnen.
Cowboy55 schreef:Mjetterd schreef:
Ik denk dat het 2de meer het geval is inderdaad. Entertainer/medewerker attractie/ begeleider character ligt volgens mij niet helemaal in het zelfde straatje.