Hier ook nog een jaar CKV

En de klassen zijn bekend! Dit jaar gelukkig in een leukere klas dan vorige jaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) mag in de les, en als je nooit komt geeft ie het wel aan, maar als je gewoon een keertje niet komt, dan schrijft ie je 90% van de tijd niet op omdat hij vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is in de bovenbouw om te komen of niet. Hij zegt "als je niet komt mis je uitleg en haal je slechte punten, kom je wel, haal je goede punten, eigen keus" en hij deelt zelf samenvattingen uit voor het proefwerk, en als je die leert heb je zo een 8. Dus filosofie is bij ons echt makkelijk.
) ik heb aardige mentoren gehad, maar ook mentoren die óf nooit op kwamen dagen als je ze nodig had / niet reageerden op mailtjes enz. (Heb mijn maatschappelijke stage formulier hier nog steeds liggen, heeft ie nooit naar gevraagd, dus eigenlijk zou ik niet eens over mogen (stage is verplicht voor overgang) maar ik heb er nooit wat van gehoord) óf die vroegen aan het begin van het jaar "wat moet ik bij jou écht niet doen?" En dan zei ik bvb iets van "niet zeuren over mijn cijfers, dat zie ik zelf ook wel en erover zeuren helpt niet bij mij" en dan zeiden ze "oke, zullen we niet doen" vervolgens 6 mentor-gesprekken gehad over mijn cijfers
'Zo he, jij kan ook voor geen meter tekenen. Ziet er niet uit.' Thats not very nice Sir.

(en wiskundedocenten dat ze nooit ziek worden
) EskeGirl schreef:
Veel tussenuren?
Volgens mij selecteren ze roostermakers op dat ze kinderen haten(en wiskundedocenten dat ze nooit ziek worden
)
Boself schreef:Van de andere kant; als je moet herstellen van een blessure moet je verlof aanvragen. Verlof = onbetaald, en al helemaal wanneer je een operatie hebt gehad (kost nogal veel moneyz) kun je dat niet écht gebruiken lijkt me.
Ik ga maandag lekker met de bus naar school. Fietsen is echt een pokke-eind.
EskeGirl schreef:Bij ons hebben ze dit jaar een proef die misschien wel heel leuk uit gaat pakken: Je mag je eigen mentor kiezen van 8 leraren (helaas veel onbekende, en de bekende is heel populair), en na 3 weken dan je eerste en tweede keuze invullen.
Hopelijk pakt dit beter uit, ik heb op school wat extra begeleiding nodig (vanwege een vorm van autisme), en heb hiervoor een leerlingbegeleider. Met haar kan ik het erg goed vinden, heb de laatste 2 jaar op zich wel goede mentoren gehad, maar ik had geen 'klik' met ze, of hoe je dat wil noemen.
toch te veel gedoe voor de school wss haha
Die kennismaking hebben we morgen pas echt maar ik werd in een groepje gevraagd door drie meiden die wel heel gezellig leken.

Zie net pas dat ze bij mij duits gewoon helemaal niet hebben ingeroosterd.
Morgen even langs de leerlingenbegeleider, alweer.